Zie ik ineens een berg vuur in de buurt van mijn M3 die altijd pal voor de deur staat

Op dat moment schrok ik uiteraard nogal, wat gebeurd er allemaal?!?!
Zo'n 6 etterbakken (petjes op, dikke winterjassen met bontkraag, vul verder zelf maar in) van een jaar op 16 lopen gezellig met brandende tijdschriften naar elkaar te gooien

Zo gezegd zo gedaan en meteen maar de politie gebeld, bureau zit 200m verderop, das dan wel zo prettig. En geloof het of niet maar er werd kwiek actie ondernomen. Er werd mij gevraagd waar de jongenlui heen liepen/ Nog geen 5min. later reed een politie auto door de straat en 2min. later werd ik gebeld of ik de pyromanen kon omschrijven want ze stonden al bij een groepje jongeren. Ik omschrijving gegeven, kreeg antwoord dat ze daar wel wat mee konden.
Verder niets meer vernomen, maar moet zeggen goeie actie van de politie! Echt dit had ik niet verwacht.
Maar goed dit geintje was na een handtekening op mijn vorige auto te hebben ontvangen van een paar gasten die hun afgunst kwijt wilde de DRUPPEL! Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren!
Nu is het wel zo dat ik binnen nu en 2 maanden ga verhuizen naar een woning jawel met garage, ik niet op meer van dit soort grapjes ga zitten wachten. De auto moest z.s.m. naar een veilige plek. Vandaag heb ik dan ook de auto naar de ouders van een maat van me gebracht. Helaas ver bij mij vandaan. Maar goed hij staat veilig in de parkeergarage onder hun huis tussen de andere mooie bolides

Voorlopig dus even geen Driving-fun voor mij

Ik heb wel met hun afgesproken de auto in de a.s. 2 maanden zeker 1x nodig te hebben voor de CBR, daar wil ik toch graag bij zijn

Jaja mensen een heel verhaal, maar het is toch eigenlijk te erg dat dit allemaal zo moet...

Nu maar aftellen naar de verhuizing toe