De remonderdelen waren niet op tijd dus niet op de Ring gereden helaas.
Groen heeft een wat breder perspectief. Waar het om gaat is niet een hobby auto met een beperkt jaar kilometrage, maar het grote plaatje.
Wat is dat grotere plaatje dan? Als je kijkt naar wat bedrijven moeten betalen voor ruwe grondstoffen en fossiele brandstoffen, de prijsontwikkeling, dan weet je dat er zonder recyling op grote schaal en groene stroom geen concurrentie posite voor Europese bedrijven meer is in de toekomst. het gevolg daarvan is het aantal banen en de salarissen omnder druk komen te staan. Dat heeft weer gevolgen voor de koopkracht. En dat dat weer slecht is voor het MKB behoeft dan niet veel toelichting meer.
Daarom is het van groot belang om dat nu versneld te doen; te meer daar Nederland al erg achterloopt. Een beter voorbeeld zijn bijvoorbeeld onze oosterburen op dit vlak. Die kans hebben wij laten lopen.
Als je dan bedenkt dat het vvd plan (ook icm co2 reductie, waarvoor richtlijnen zijn waar wij ons aan te houden hebben) gebaseerd is op windstroom op land, en er vandaag door de provincie Noord-Holland is besloten om geen windmolens meer toe te stan, dan weet je nu al dat je het zo'n plan dus niet redt.
Meer en mer zullen wij afhankelijk worden van landen waar je liever geen zaken mee doet als die vergroening op grote schaal niet snel wordt ingezet.
Als je hier meer over wilt weten, inclusief de onderbouwing, dan nodig ik je uit om langs te komen. Ik ga hier presentatie's over geven. De data die daar aan tengrondslag ligt is grotendeels uit de jaarrekeningen van griote bedrijven, dus geen gekleurde politieke priet-praat om op voorhadn de wantrouwens weg te nemen
