Een e36 wielophanging icm een e36 compact achteras past vrij goed, alleen kom je voor totaal niet goed uit met je caster. Het wiel gaat veel te ver naar achter staan omdat de draagarmen anders van maat zijn.
Sommige verbuigen een m3 draagarm, maar dan nog heb je niet een echt goed kloppende wielgeometrie.
Dit alles bij elkaar kost ook gewoon serieus geld incl remmen etc ben je zo 1500 kwijt.
Wil je perse 5x120 (dan heb je veel meer velgen en remmen optie's kun je het beste e30 m3 veerpoten zoeken, en evt een e36 compact achteras.
Maar omdat e30 m3 veerpoten lastig aan te komen zijn, wordt dit een nog duurdere optie ben ik bang.
Wil je 4x100 blijven gebruiken heb je ook diverse optie's, en kun je het zo gek maken als je wil.
De goedkoopste optie is denk ik van Gaz. Dan heb je een schroefset vanaf zo'n €900,- en in nederland zit sinds een half jaartje ong een dealer van dit merk.
http://www.motorsportparts.nl/bmw_schroefset
Verder heb je H&R, die heb je voor zo'n €1100, KW heb je in div varianten, hardheidverstelbaar, RVS blabla, prijzen vanaf €1100 tot €2000 volgens mij.
Weer een stapje hoger ga je naar AST, Dan heb je meteen al een stuk serieuzer spul wat meer voor circuit doeleinden is bedoeld, camberplate's, upsidedown, lowspeed/highspeed etc €2100 tot €2900 denk ik ongeveer.
Nog een stap hoger kom je bij Intrax uit, dan kun je een set bestellen met alles erop en eraan voor zo'n €4000,- maar dat is denk ik niet echt wat je zoekt.
Bij alle schroefsets worden de orginele veerpoten verbouwd (51mm veerpoot is meestal een eis) En bij sommige fabrikanten kun je met een bijbetaling hun de veerpoten laten regelen.
(Bij Gaz kan dit iig)
Maar ik weet niet wat je plannen zijn met de auto?