Rico ik wist dat je inderdaad was afgevallen en we hebben mekaar al > 1 jaar niet gezien. Maar ik zag een Ringfilmpje waar jij geinterviewd werd. Toen dacht ik. Hee, Rico is afgevallen.RVV schreef:Veel mensen herkennen mij (niet) meer, daarom even een before en after foto
Maar op die tweede foto, die ik gisteren op de homepage zag ben ik me 100% NIET bewust geworden dat die persoon JIJ bent!!!!! Nu zie ik 't pas man. LOL. Dat ligt ook aan je donkerder haar of langer haar(?)
Mooi verhaal.
Sinds 'n maand of 3 loop ik weer hard/jogging. We lopen 3 x in de week 's avonds ongeveer 10 kilometer in dik anderhalf uur. Dus dat schiet ook op. Niet om echt af te vallen bij mij(Ik weeg 68/69 kilo bij 1,73) , maar om m'n conditie op peil te houden en omdat ik in 't weekend nogal wat biertjes wegtik en al naar de 43j loop.
Bevalt me prima, ja dat lopen ook. LOL
Oh ja. Een maand ofzo geleden jogde ik langs 't Heerenveen Stadion rond 9 uur 'savonds, dat is altijd mijn route . Geen kop te bekennen. Ja uit één van de de deuren liep 'n gast naar z'n auto daarvoor en de ander bleef staan en ik liep langs 'm en groette 'navond' hij ook 'navond' . Was Marco van Basten.