Prachtige auto die Evo2!
Maar Rico, ooit met een E30 M3 gereden??
Als dat is wat je (denkt) dat de auto geweldig maakt...koop zo'n kar onder GEEN Beding zonder eerst te rijden...
Er wordt zoveel over geschreven, maar uiteindelijk ligt het allemaal aan je eigen referentiekader.
Voor mij is de grootste charme van de auto, z'n ''heritage'', alle verhalen, de successen, de gave filmpjes die er van de E30 M3 zijn...
Als het dit voor jou ook is, dan kopen die hap. Je zult er 0,0 spijt van hebben. Nu niet, nooit niet.
Oké dattie een benchmark is (geweest) qua handeling...is natuurlijk ook super. Het rijdt ook lekker, daar niet van...
Maar vandaag de dag...is het niet zo spectacular meer... Je kunt je niet meer basseren op testen van 20 jaar geleden, toen hadden redacteuren ook geheel andere referentiekaders. Zelf rijden is the only solution 8)
En IMO is als je een E30 M3 gaat rijden, is alleen een km-stand van 53k kms weinig waard.
Zelf hebben we een E30 M3 uit België gehaald, een met meer kms...maar ook een waarvan ik alle vorige eigenaren (3) persoonlijk ken. Een met zo'n 17-18k EUR aan rekeningen. Hierdoor bedrijven kunnen bellen die de techniek 12 jaar lang in onderhoud hebben gehad, die de auto herspoten hebben etc. etc.
Hierdoor 99% zeker geweest over evt. schade (aan zowel carosserie/chassis als techniek) e.d.
En, ik weet niet hoeveel kms je wilt gaan rijden...maar nu (incl verzekering, onderhoud, belasting, verbruik) excl afschrijving/evt stijging...kostie rond de 0,70Eur/KM afgelopen jaar.
Al met al, een waanzinnige auto...die niet meer weg MAG.
Ook al kan ik zelf helemaal niet autorijden...
Joep
PS @Rico, als je een keer E30 M3 wil rijden..je komt maar langs!
Hij is dr helemaal klaar voor