D20VT schreef:Als je hem dan mogelijk wel tenaamgesteld zou kunnen krijgen met een geldig paspoort, loop je tegen het volgende probleem aan: de verzekering ( is dan een ander verhaal).
Wie wil nl een M3 verzekeren die op naam staat van een (minderjarige) griet die niet in het bezit is van een rijbewijs. Ergo iemand anders dan de kentekenhouder is de regelmatige bestuurder.
Want je gaat geen auto verzekeren om hem voor de deur te laten staan dan schors je hem.
Aangezien je de auto naar NL wil halen als verhuisboedel, staat hij dan al een 6 maanden op naam van je zus?? Anders gaat het trucje alsnog niet op in NL. Vervolgens moet hij dan hier nog een jaar op haar naam staan
Dan kun je hem net zo goed gewoon hier naartoe halen en nog een jaar wachten voor aanvragen NL kenteken. Dan zit er inmiddels zo weinig rest BPM op dat het invoeren niet zo duur is, anders vraag je BBP of hij een rapportje wil maken voor tegenbewijs.
zou kunnen, kan ook zo de bpm aftikken, gaat mij erom dat ik die kl*ote overheid van ons geen cent gun, en daarom zonder bpm wil importeren, zusje word in januari 18, dus dan op naam en in augustus invoeren is 7 maanden en dus genoeg tijd voor de belasting, jaar op haar naam boeid mij vrij weinig, zolang de overheid maar geen cent krijgt vind ik alles best!