Het hele verhaal gaat er natuurlijk om wat je in een auto zoekt! De Amerikaan ik kwestie dacht dat ie een GT3 "zocht" maar besloot wijzenlijk er vanaf te stappen

Probleem is dat mensen in hun zoektocht bewerkt worden door de marketing van fabrikant door de introductie van CSL, RS en dat soort shit

Je ziet en hoort dat allemaal voorbij komen en dan denk je dat wil ik ook

Een top voorbeeld is de introductie van de Yamaha R1 geweest. De eerste supersport met wel 150pk en maar 177kg! Gewoon pure marketing en niks meer 8) Dingen gingen als warme broodjes maar tegelijkertijd ook bij bosjes plat

De verwachting van de koper matcht gewoon niet met de marketing of verkoopverhalen en dat is met auto's niet anders. De meerwaarde van een CSL t.o.v. van een M3 voor mij? Het geluid en carbonnen dak en meer niet. Een M3 rijd ik niet op 50% van zijn kunnen dus een CSl al helemaal niet

Ik kan dus beter een M3 kopen en een mooie airbox voor het geluid
Als je niet kan rijden, een 1e auto bezit die je naar het zin is, een 2e auto bezit die aan zijn taken voldoet, je genoeg stuivers hebt om een GT3 aan te schaffen en je gewoonweg kippevel krijgt van zo'n ding dan moet je em gewoon kopen

Als je een C2 eigenlijk net zo mooi vind doe je er verstandig aan om te kijken of je hier hetzelfde gevoel van krijgt. Als dat zo is......GT3 laten staan.
Ik heb altijd alle artikelen over Porsche helemaal stukgelezen, vroeger 911 posters boven m'n bed gehad en nu ben ik in de positie om een oud kreng te kopen maar tot op heden hebben proefritten mij nog niet kunnen overtuigen dat ik een dergelijke auto (qua concept) op dit moment zoek. Een oudere Porsche is altijd behoorlijk hardcore en aangezien ik van de zomer in een leuke auto op vakantie wil, geen circuit dagen rijd en een vriendin heb met zo haar fysieke beperkingen (weinig arm en been kracht) denk ik dat het gewoon geen Porsche gaat worden. Het gaat om het totaal pakket hoe emotioneel een auto voor ons als mafkezen ook is. Ik maak graag mijn emotionele droom waar maar het moet wel enigzins inzetbaar zijn als 2e auto bijvoorbeeld.
Om weer terug te komen op de Amerikaan: de man ik kwestie zoekt een veilige manier om kippevel te krijgen en een GT3 voldoet in zijn visie niet als totaal pakket hiervoor.
@Kris: geen GT3 voor jou is de juiste keuze, je weet precies wat voor totaal pakket je zoekt
@Rico: Nee ik ga geen M(arketing)3 kopen ook al zou dit best kunnen passen in het totaalpakket wat ik zoek