He Frankie boy,
ik heb inmiddels al je foto's bekeken en ik moet zeggen dat ik het een schitterende auto vind. Het leer is bijna of net zo goed afgewerkt als een Mercedes-Benz. Bij de MB kunnen ze er ook wat van. Toen ik de SL 55 AMG bestelde had ik aanvankelijk dezelfde kleurkeuze gemaakt als jou auto, maar dat bleek bij een AMG niet mogelijk te zijn. Een AMG heeft maar een paar kleurcombinaties of je moet er dan weer een zogenaamde Disigno uitvoering van maken voor de nodige knaken.
Wat die achterklep van jou betreft >>>
niet doen :!: :!: :!: Je moet er geen pipo wagen van maken.
Zoals je auto nu is .........juist niets meer aan doen. 8) 8) 8) Die spoilers en sideskirts zijn al gek zat.
Wat betreft die 330km

die zou ik ook met mijn Corvette moeten redden, maar zoals je zelf ook al zegt......tot de 300 gaat het goed, maar dan ..............dan duurt het iets langer dan je zou willen.

:twisted:

:twisted:
Ik ben intussen wel heel erg nieuwsgierig geworden naar de prestaties van de Corvette. Maandag 2 april haal ik hem op 8) 8) 8)
De aanpassingen die ik heb/of beter gezegd laat uitvoeren zijn eigenlijk bedoeld om meer kracht onderin te hebben en dat ie het vermogen eerder beschikbaar stelt. M.a.w. hij komt nu meer in de buurt van een AMG.........welke snelheid je ook rijdt....altijd heb je je volle vermogen tot je beschikking. De tuning gebeurt bij Geiger in Munchen en kan niet bij mijn dealer worden uitgevoerd. Eerlijk gezegd vind ik de topsnelheid niet zo belangrijk, maar de tussenacceleraties des te meer. Veel auto's komen best wel van hun plek tot de 100km, maar van de 100 naar de 200 storten de meesten volledig in. Nou ja we gaan binnenkort waarschijnlijk een prachtige autodag meemaken waar we nog vaak over zullen napraten.
Laten we wel ruim voldoende afstand houden van een aantal "normale auto's" voor wat betreft de veiligheid. Voor sommigen is 200 al hard, laat staan 330.
Trouwens stap maar een keer in die Corvette van mij en probeer hem maar eens, als je dat tenminste leuk vind in zo'n plastic ding rijden.
Wat die Mercedes V12 Bi-Turbo betreft weet ik eigenlijk geen eens of tie begrenst is. Waarschijnlijk is de begrenzer ( max. 260 km ) eraf gehaald en staat tie nu precies op 300 km. Als de begrenzer er volledig wordt afgehaald is een top van +/- 320 mogelijk. Met eenvoudige tuning ( puur softwarematig ) is er wel gemakkelijk meer uit te halen, maar daar heb ik geen belang bij. Binnenkort zal ik eens kijken wat de top is. Zonder begrenzer vind ik wel leuk, maar geen must. Hoe vaak rij je nou 300km/uur. In Nederland ben ik vaak al blij met 100 km/uur.
Oh ja....We nemen hem ook mee naar de CBR.
Nou Frank en de rest
vriendelijk groeten van
Corvette