Dat afzeiken hier, erg goed mannen
Mijn M6 met Hamann spoilers
- Corvette
- Berichten: 984
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:19
He Frankie boy,
ik heb inmiddels al je foto's bekeken en ik moet zeggen dat ik het een schitterende auto vind. Het leer is bijna of net zo goed afgewerkt als een Mercedes-Benz. Bij de MB kunnen ze er ook wat van. Toen ik de SL 55 AMG bestelde had ik aanvankelijk dezelfde kleurkeuze gemaakt als jou auto, maar dat bleek bij een AMG niet mogelijk te zijn. Een AMG heeft maar een paar kleurcombinaties of je moet er dan weer een zogenaamde Disigno uitvoering van maken voor de nodige knaken.
Wat die achterklep van jou betreft >>> niet doen :!: :!: :!: Je moet er geen pipo wagen van maken.
Zoals je auto nu is .........juist niets meer aan doen. 8) 8) 8) Die spoilers en sideskirts zijn al gek zat.
Wat betreft die 330km
die zou ik ook met mijn Corvette moeten redden, maar zoals je zelf ook al zegt......tot de 300 gaat het goed, maar dan ..............dan duurt het iets langer dan je zou willen.
:twisted:
:twisted:
Ik ben intussen wel heel erg nieuwsgierig geworden naar de prestaties van de Corvette. Maandag 2 april haal ik hem op 8) 8) 8)
De aanpassingen die ik heb/of beter gezegd laat uitvoeren zijn eigenlijk bedoeld om meer kracht onderin te hebben en dat ie het vermogen eerder beschikbaar stelt. M.a.w. hij komt nu meer in de buurt van een AMG.........welke snelheid je ook rijdt....altijd heb je je volle vermogen tot je beschikking. De tuning gebeurt bij Geiger in Munchen en kan niet bij mijn dealer worden uitgevoerd. Eerlijk gezegd vind ik de topsnelheid niet zo belangrijk, maar de tussenacceleraties des te meer. Veel auto's komen best wel van hun plek tot de 100km, maar van de 100 naar de 200 storten de meesten volledig in. Nou ja we gaan binnenkort waarschijnlijk een prachtige autodag meemaken waar we nog vaak over zullen napraten.
Laten we wel ruim voldoende afstand houden van een aantal "normale auto's" voor wat betreft de veiligheid. Voor sommigen is 200 al hard, laat staan 330.
Trouwens stap maar een keer in die Corvette van mij en probeer hem maar eens, als je dat tenminste leuk vind in zo'n plastic ding rijden.
Wat die Mercedes V12 Bi-Turbo betreft weet ik eigenlijk geen eens of tie begrenst is. Waarschijnlijk is de begrenzer ( max. 260 km ) eraf gehaald en staat tie nu precies op 300 km. Als de begrenzer er volledig wordt afgehaald is een top van +/- 320 mogelijk. Met eenvoudige tuning ( puur softwarematig ) is er wel gemakkelijk meer uit te halen, maar daar heb ik geen belang bij. Binnenkort zal ik eens kijken wat de top is. Zonder begrenzer vind ik wel leuk, maar geen must. Hoe vaak rij je nou 300km/uur. In Nederland ben ik vaak al blij met 100 km/uur.
Oh ja....We nemen hem ook mee naar de CBR.
Nou Frank en de rest
vriendelijk groeten van
Corvette
ik heb inmiddels al je foto's bekeken en ik moet zeggen dat ik het een schitterende auto vind. Het leer is bijna of net zo goed afgewerkt als een Mercedes-Benz. Bij de MB kunnen ze er ook wat van. Toen ik de SL 55 AMG bestelde had ik aanvankelijk dezelfde kleurkeuze gemaakt als jou auto, maar dat bleek bij een AMG niet mogelijk te zijn. Een AMG heeft maar een paar kleurcombinaties of je moet er dan weer een zogenaamde Disigno uitvoering van maken voor de nodige knaken.
Wat die achterklep van jou betreft >>> niet doen :!: :!: :!: Je moet er geen pipo wagen van maken.
Zoals je auto nu is .........juist niets meer aan doen. 8) 8) 8) Die spoilers en sideskirts zijn al gek zat.
Wat betreft die 330km
Ik ben intussen wel heel erg nieuwsgierig geworden naar de prestaties van de Corvette. Maandag 2 april haal ik hem op 8) 8) 8)
De aanpassingen die ik heb/of beter gezegd laat uitvoeren zijn eigenlijk bedoeld om meer kracht onderin te hebben en dat ie het vermogen eerder beschikbaar stelt. M.a.w. hij komt nu meer in de buurt van een AMG.........welke snelheid je ook rijdt....altijd heb je je volle vermogen tot je beschikking. De tuning gebeurt bij Geiger in Munchen en kan niet bij mijn dealer worden uitgevoerd. Eerlijk gezegd vind ik de topsnelheid niet zo belangrijk, maar de tussenacceleraties des te meer. Veel auto's komen best wel van hun plek tot de 100km, maar van de 100 naar de 200 storten de meesten volledig in. Nou ja we gaan binnenkort waarschijnlijk een prachtige autodag meemaken waar we nog vaak over zullen napraten.
Laten we wel ruim voldoende afstand houden van een aantal "normale auto's" voor wat betreft de veiligheid. Voor sommigen is 200 al hard, laat staan 330.
Trouwens stap maar een keer in die Corvette van mij en probeer hem maar eens, als je dat tenminste leuk vind in zo'n plastic ding rijden.
Wat die Mercedes V12 Bi-Turbo betreft weet ik eigenlijk geen eens of tie begrenst is. Waarschijnlijk is de begrenzer ( max. 260 km ) eraf gehaald en staat tie nu precies op 300 km. Als de begrenzer er volledig wordt afgehaald is een top van +/- 320 mogelijk. Met eenvoudige tuning ( puur softwarematig ) is er wel gemakkelijk meer uit te halen, maar daar heb ik geen belang bij. Binnenkort zal ik eens kijken wat de top is. Zonder begrenzer vind ik wel leuk, maar geen must. Hoe vaak rij je nou 300km/uur. In Nederland ben ik vaak al blij met 100 km/uur.
Oh ja....We nemen hem ook mee naar de CBR.
Nou Frank en de rest
vriendelijk groeten van
Corvette
- Downforce Hans
- Berichten: 12616
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Super, dat worden een paar geweldige auto's bij elkaar daar bij CBR07 een eigen feestje
Euhm grote AMG en Z06 boys, mag ik een beetje in de zocht meerijden
wat een geweld en als iedereen een beetje normaal doen en elkaar in de gaten houd moet het bijna wel een mooie dag worden 8)
en euhm...denk dat ik ook niet die achterklep op de M6 zou zetten...misschien net over the top...en dat gaat kosten bij verkooop later?
Cor gefeliciteerd alvast met je nwe aanwinst, zie al dat je AMG logo weg is en plaatstgemaakt heeft voor Corvette...staat ff anders maar mooi, benieuwd hoe zo'n ding klnkt in vol gallop :twisted:
Euhm grote AMG en Z06 boys, mag ik een beetje in de zocht meerijden
en euhm...denk dat ik ook niet die achterklep op de M6 zou zetten...misschien net over the top...en dat gaat kosten bij verkooop later?
Cor gefeliciteerd alvast met je nwe aanwinst, zie al dat je AMG logo weg is en plaatstgemaakt heeft voor Corvette...staat ff anders maar mooi, benieuwd hoe zo'n ding klnkt in vol gallop :twisted:
- Downforce Hans
- Berichten: 12616
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
-
OnlineBram
- Berichten: 16827
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
[img:33:26]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/ ... nmlqq5.gif[/img]
- Downforce Hans
- Berichten: 12616
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
-
Waldie Rutten
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 20 mar 2007, 17:06
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
En met snelheden van rond de 300km/u moet ik echt voor elke run wel ff chekke of alle motorkap sluitingen wel echt in het slot zitten...omdat die kap wel eens opengaat voor kijkers en hij soms net op het randje zit van klck...(en dan los kan springen)laatst terug van assen had ik dat ook weer dus ook tijdes de run maar toen zag ik het niet, merkte dat de kap toch iets anders bewoog en bolde als je wat harder reed, toch maar ff gestopt bij een tankstation en ja hoor de bestuurderskant los...en bij 300...hm dan is de wind erg sterk en dan kon het wel eens dag dure motorkap zijn en de rest want dan slaat ie veel kapot lijkt me, ow en nwe bandjes 
- Erik K.
- Berichten: 7222
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Denk dat als je kap met 300 open vliegt het 2 kanten op kan.
1. of de kap vliegt zo hard van de auto af dat je alleen je kap kwijt bent en uit het voorruit van je achterligger kunt peuteren.
2. Je kap slaat je voorruit en beide voorstijlen en dak aan puin en vervolgens zie je niets meer met 300
Hier op het werk wel eens mee gemaakt dat de kap met zo'n 60km/u open vloog, 5000euro schade en dat was maar een Clio.
Goed checken dus die vergrendelingen
1. of de kap vliegt zo hard van de auto af dat je alleen je kap kwijt bent en uit het voorruit van je achterligger kunt peuteren.
2. Je kap slaat je voorruit en beide voorstijlen en dak aan puin en vervolgens zie je niets meer met 300
Hier op het werk wel eens mee gemaakt dat de kap met zo'n 60km/u open vloog, 5000euro schade en dat was maar een Clio.
Goed checken dus die vergrendelingen
- Downforce Hans
- Berichten: 12616
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
- Sander S.
- Berichten: 3013
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
- Locatie: leerdam
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, Bombadil, De fiscalist, Google [Bot], mark123, Semrush [Bot], Spinazie en 13 gasten
