Hahah bedankt voor de reacties !
Die van Dennis vind ik ook zeeerrr zeeeerrr mooi op de foto's maar net even buiten het budget, dan is het ook gelijk weer op en wil graag wat extra investeren in de bedrijfjes. Deze keer laat ik het verstand overwinnen boven de emotie
(Hoe heet Dennis hier op het forum eigenlijk? want volgens mij heb ik de auto ook nog niet gezien)
Die bij de Beijer staat is niet zo knap als het doet vermoeden, zou hem wel voor een mooie en eerlijke prijs krijgen hoor maar kan niet goed genoeg inschatten hoeveel ik er tegenaan zou moeten gooien.
Die zwarte met cognac interieur daar heb ik al een tijdje goed contact mee en er zijn daar inderdaad een aantal geïnteresseerden. De Rx7 zal deze week wel verkocht zijn dus dan gelijk even heen, want denk dat met contante flappen ik er met 8k wel ben.
Die zwarte met het rode interieur ziet er op de foto's ook wel goed uit, maar inderdaad die stoelen is ook niet mijn ding Rene haha
En kees pakt ook een prachtig exemplaar van marktplaats, maar de aanschafprijs + het preventieve onderhoud wat ik dan zou willen doen gaat alweer ruim mijn streefbudget te boven.
Dus ik wil tussen de 8 en 10k graag op de eerste rang zitten