Onderstaande gaat over de gevolgen van aanrijdingen van achteren, waarbij "een plotselinge heftige beweging van het hoofd ten opzichte van de romp" nogal wat gevolgen heeft, bij snelheden vanaf 15km/uur !MParallel schreef:
Huh? Lage hoofdsteunen is Sjonnie Mac stijl? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Los daarvan, ik vind hoge hoofdsteunen geen porum.
En nou heb ik ze nog niet eens naar voren geknikt, wat ik veel bij (oude) BMW's zie en nooit ben achtergekomen of dat nou voor vorm of functie is.
Naar schatting lopen in Nederland jaarlijks tussen de 30.000 en 50.000 personen een whiplash op bij een verkeersongeval. In totaal zijn er ongeveer 70.000 personen met whiplashklachten als gevolg van een verkeersongeval in het meer of minder recente verleden.
bron: http://www.swov.nl/rapport/Factsheets/N ... iplash.pdfDe kosten van whiplashclaims bedragen zo'n 40% van die van de totale kosten van geclaimde letselschade in Nederland
Oh zo. Ja ik heb een lichte "stretched" look. Waarschijnlijk wel bekend. Je moet er van houden. Het is meer uit nood, omdat een E36 een hoge ET waarde heeft voor de wielen en wil je een beetje een leuke lip, en dus lage ET waarde, dan komt de veld naar buiten en monteer je smallere banden.Reind schreef:Ik doelde op banden met velgrandbescherming of iig een band die in de breedte bij je velgbreedte past.
Zo op het oog lijkt dat niet helemaal te kloppen.
Bij jou ziet het er wel heel fragiel uit.
MartijnGizmo schreef:Ik zou eerst even opzoeken wat een nette set in grote/brede maat kost Niels...![]()
Budget-tip (soort van): setje Styling 5 op Ebay.de scoren:
Ja keer eens wat anders als een "ringsticker"MParallel schreef:^^
Mooie BMW alarm sticker
U vraagt, wij draaien.Tim N schreef:Hebben E36's ook een CDV dan, ik meende van niet?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot], WJ en 7 gasten