///Joost schreef:Heel eenvoudig en de uitleg is als volgt:
Je hebt Groene, gele en rode lampjes, OIL SERVICE, INSPECTION en een uurwerksymbool.
Groene lampjes: alles is in orde
Geel lampje: altijd in combinatie met OIL SERVICE of INSPECTION, de betreffende beurt uitvoeren (in jouw geval dus alleen een kleine beurt met olie verversen)
Uurwerksymbool: Vervangen van de remvloeistof (of iedere 2 jaar, net wat eerst komt).
Als jij nu de INSPECTION reset, dan begint de ecu weer met tellen vanaf nul. Je dient nu dus alleen de OIL SERVICE te resetten. Als het goed is gaat dan de volgende keer INSPECTION branden. Dan is dus een Inspectie I of II aan de beurt. Dat verschil wordt dan weer niet aangegeven, maar moet je zelf bijhouden.
Kortom, gewoon blindelings je dash volgen en dan kan het niet mis gaan.
Succes.

Dank je Joost, helder! Ik ben bekend met de Beierse ritmiek voor onderhoud, voor de oude hokken hokken althans

Dit was me alleen net iets te raadselachtig, maar zal het zo gaan doen. Ben er vandaag overigens niet aan toe gekomen, maar heb "slechts" schijven en blokken vervangen. Was ook leuk btw, dus een dezer dagen de oilservice doen. Als klap op de vuurpijl was de ///M electrisch dood, maar dan ook echt helemaal. Nog een projectje......
