Mark.
Da's het betere werk:)Frank_D schreef:Ferdi,
volgens het boekje 415PK.
Was dat die dag dat de eigenaar van de witte GT3 ENORM veel mazzel had dat hij niet ging rollen?Joost schreef:Ik begrijp precies wat je bedoelt Markk.
Soortgelijke ervaring gehad in 2007 op Papenburg, waar een groepje Engelsen met een witte GT3, een zwarte en een oranje GT3 RS een dagje kwamen driften (althans, ze deden hun best). Na een paar rondjes meegereden te hebben in de witte GT3 van Cem was ik verkocht.
Nu, 5 jaar later, is er nog steeds geen auto die meer indruk op me heeft gemaakt dan de GT3 die dag.
Ik heb zelf al meerdere keren op het punt gestaan om in de auto te stappen en naar Duitsland te rijden als ik weer een mooie GT3 had gevonden op internet. Maar elke keer is er iets dat me tegenhoudt (de laatste keer de Porsche dealer, die me belde en vertelde dat de auto verkocht was!).
Maar hij gaat er ooit een keer komen, dat is zeker.
Vermaak me voorlopig prima met het huidige wagenpark.
De bewuste dag:
Nee, niet helemaal waar.Joost schreef:Hij parkeerde inderdaad zijn GT3 met 3000 mijl op de teller in de grindbak die dag in een poging driftend een bocht door te komen.
Daarna demonstreerde Andre trouwens even dat er ook met een GT3 prima te driften was door naadloos alle bochten van het mickey mouse baantje in Papenburg aan elkaar te driften.
Precies, die bedoelde ik. Dat was mijn eerste keer Papenburg en ik stond daar toen op de parkeerplaats. Best boeiendMathieu schreef:Nee, niet helemaal waar.Joost schreef:Hij parkeerde inderdaad zijn GT3 met 3000 mijl op de teller in de grindbak die dag in een poging driftend een bocht door te komen.
Daarna demonstreerde Andre trouwens even dat er ook met een GT3 prima te driften was door naadloos alle bochten van het mickey mouse baantje in Papenburg aan elkaar te driften.
Op deze betreffende dag had Cem in de witte GT3 nog zilver kleurige velgen.
De velgen waren door veelvuldig grindbak bezoek beschadigd. Ik zei toen: 'waarom spuit je ze niet zwart, dat staat sowieso mooier op een witte auto?' De volgende keer was hij weer aanwezig zonder zijn vrienden in de andere GT3's maar wel met zwarte wielen. Toen krijg hij de tankslapper op het rechte stuk zo de sloot in.
Daarna is hij nooit meer geweest
Hey Frank,Frank_D schreef:Tankslapper de sloot in.... in Papenburg????? Is daar een sloot dan of was het op een andere baan dan de mini hockenheim?
Mathieu schreef:Neen, niet super snel volgens mij. Meer onkunde i.c.m. Angst voor de auto en geen schade willen rijden. Dan zie je dus laffe driftjes en dan gaat de GT3 happen. zeker bij de overgang van nat naar droog. En dat is dus jammer. Je moet de wielen laten spinnen en zorgen dat je de tractie verbreekt.
Tegen wie zeg ik het
Niet tegen mij -;)Mathieu schreef:Neen, niet super snel volgens mij. Meer onkunde i.c.m. Angst voor de auto en geen schade willen rijden. Dan zie je dus laffe driftjes en dan gaat de GT3 happen. zeker bij de overgang van nat naar droog. En dat is dus jammer. Je moet de wielen laten spinnen en zorgen dat je de tractie verbreekt.
Tegen wie zeg ik het
Gebruikers op dit forum: bleu_dust, Google [Bot] en 35 gasten