Kevertje

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
markk

Re: Kevertje

Bericht door markk » 18 jun 2012, 19:39

@Frank_D -> Mooie avatar :-)

Mark.

Rupie

Bericht door Rupie » 18 jun 2012, 21:32

Zeker :bro:

Sperdy

Bericht door Sperdy » 19 jun 2012, 13:32

Frank_D schreef:Ferdi,

volgens het boekje 415PK.
Da's het betere werk:)
Schitterende bak en mooie foto's

Joost

Bericht door Joost » 19 jun 2012, 17:37

Ik begrijp precies wat je bedoelt Markk.

Soortgelijke ervaring gehad in 2007 op Papenburg, waar een groepje Engelsen met een witte GT3, een zwarte en een oranje GT3 RS een dagje kwamen driften (althans, ze deden hun best). Na een paar rondjes meegereden te hebben in de witte GT3 van Cem was ik verkocht.

Nu, 5 jaar later, is er nog steeds geen auto die meer indruk op me heeft gemaakt dan de GT3 die dag.

Ik heb zelf al meerdere keren op het punt gestaan om in de auto te stappen en naar Duitsland te rijden als ik weer een mooie GT3 had gevonden op internet. Maar elke keer is er iets dat me tegenhoudt (de laatste keer de Porsche dealer, die me belde en vertelde dat de auto verkocht was!).

Maar hij gaat er ooit een keer komen, dat is zeker.

Vermaak me voorlopig prima met het huidige wagenpark.

De bewuste dag:

Afbeelding

Erik dB

Bericht door Erik dB » 19 jun 2012, 18:16

Joost schreef:Ik begrijp precies wat je bedoelt Markk.

Soortgelijke ervaring gehad in 2007 op Papenburg, waar een groepje Engelsen met een witte GT3, een zwarte en een oranje GT3 RS een dagje kwamen driften (althans, ze deden hun best). Na een paar rondjes meegereden te hebben in de witte GT3 van Cem was ik verkocht.

Nu, 5 jaar later, is er nog steeds geen auto die meer indruk op me heeft gemaakt dan de GT3 die dag.

Ik heb zelf al meerdere keren op het punt gestaan om in de auto te stappen en naar Duitsland te rijden als ik weer een mooie GT3 had gevonden op internet. Maar elke keer is er iets dat me tegenhoudt (de laatste keer de Porsche dealer, die me belde en vertelde dat de auto verkocht was!).

Maar hij gaat er ooit een keer komen, dat is zeker.

Vermaak me voorlopig prima met het huidige wagenpark.

De bewuste dag:

Afbeelding
Was dat die dag dat de eigenaar van de witte GT3 ENORM veel mazzel had dat hij niet ging rollen?

Joost

Bericht door Joost » 19 jun 2012, 20:20

Hij parkeerde inderdaad zijn GT3 met 3000 mijl op de teller in de grindbak die dag in een poging driftend een bocht door te komen.

Daarna demonstreerde Andre trouwens even dat er ook met een GT3 prima te driften was door naadloos alle bochten van het mickey mouse baantje in Papenburg aan elkaar te driften.

Shakes

Bericht door Shakes » 19 jun 2012, 21:52

He bah,

zie net de 996 RS met 600km op de klok. Zou niet misstaan voor de deur.

Mathieu

Bericht door Mathieu » 19 jun 2012, 22:02

Joost schreef:Hij parkeerde inderdaad zijn GT3 met 3000 mijl op de teller in de grindbak die dag in een poging driftend een bocht door te komen.

Daarna demonstreerde Andre trouwens even dat er ook met een GT3 prima te driften was door naadloos alle bochten van het mickey mouse baantje in Papenburg aan elkaar te driften.
Nee, niet helemaal waar.
Op deze betreffende dag had Cem in de witte GT3 nog zilver kleurige velgen.
De velgen waren door veelvuldig grindbak bezoek beschadigd. Ik zei toen: 'waarom spuit je ze niet zwart, dat staat sowieso mooier op een witte auto?' De volgende keer was hij weer aanwezig zonder zijn vrienden in de andere GT3's maar wel met zwarte wielen. Toen krijg hij de tankslapper op het rechte stuk zo de sloot in.
Daarna is hij nooit meer geweest :(

Erik dB

Bericht door Erik dB » 19 jun 2012, 22:17

Mathieu schreef:
Joost schreef:Hij parkeerde inderdaad zijn GT3 met 3000 mijl op de teller in de grindbak die dag in een poging driftend een bocht door te komen.

Nee, niet helemaal waar.
Op deze betreffende dag had Cem in de witte GT3 nog zilver kleurige velgen.
De velgen waren door veelvuldig grindbak bezoek beschadigd. Ik zei toen: 'waarom spuit je ze niet zwart, dat staat sowieso mooier op een witte auto?' De volgende keer was hij weer aanwezig zonder zijn vrienden in de andere GT3's maar wel met zwarte wielen. Toen krijg hij de tankslapper op het rechte stuk zo de sloot in.
Daarna is hij nooit meer geweest :(
Precies, die bedoelde ik. Dat was mijn eerste keer Papenburg en ik stond daar toen op de parkeerplaats. Best boeiend :ken ik jou:

Joost

Bericht door Joost » 19 jun 2012, 23:55

Oke. Wist niet dat ie later nog een keer een incidentje heeft gehad op Papenburg.

Hij heeft die dag dat ik er was ook in de grindbak gestaan, wielen waren toen inderdaad nog zilver. Die waren na het bezoek aan de grindbak alle 4 aardig beschadigd, misschien heeft ie ze daarna wel zwart laten spuiten!

Frank_D

Bericht door Frank_D » 20 jun 2012, 09:07

Tankslapper de sloot in.... in Papenburg????? Is daar een sloot dan of was het op een andere baan dan de mini hockenheim?

Fabian

Bericht door Fabian » 20 jun 2012, 09:16

Frank_D schreef:Tankslapper de sloot in.... in Papenburg????? Is daar een sloot dan of was het op een andere baan dan de mini hockenheim?
Hey Frank,

de ingang naar de parkeerplaats (opkomen rechte stuk), langs de gehele parkeerplaats ligt een sloot/greppel en daar ging hij zijwaarst van de baan af, vervolgens over de greppel heen op de parkeerplaats balancerend op 2 wielen om vervolgens mooi terug te vallen op 4 wielen :shock:

Uiteindelijk schade was alleen 2 banden van de velgen geschoten, die hebben we er weer op laten draaien en hij kon er weer mee naar huis vervolgens :)

Frank_D

Bericht door Frank_D » 20 jun 2012, 16:25

Damn, met wat voor een snelheid kwam hij de bocht uit? Dat is toch een aardige greppel en grindbak.

Mathieu

Bericht door Mathieu » 20 jun 2012, 19:50

Neen, niet super snel volgens mij. Meer onkunde i.c.m. Angst voor de auto en geen schade willen rijden. Dan zie je dus laffe driftjes en dan gaat de GT3 happen. zeker bij de overgang van nat naar droog. En dat is dus jammer. Je moet de wielen laten spinnen en zorgen dat je de tractie verbreekt.
Tegen wie zeg ik het :oops:

///Joost

Bericht door ///Joost » 20 jun 2012, 21:00

Mathieu schreef:Neen, niet super snel volgens mij. Meer onkunde i.c.m. Angst voor de auto en geen schade willen rijden. Dan zie je dus laffe driftjes en dan gaat de GT3 happen. zeker bij de overgang van nat naar droog. En dat is dus jammer. Je moet de wielen laten spinnen en zorgen dat je de tractie verbreekt.
:crazy: Klinkt wel overtuigend! :lollerdelol:

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 20 jun 2012, 22:02

Mathieu schreef:Neen, niet super snel volgens mij. Meer onkunde i.c.m. Angst voor de auto en geen schade willen rijden. Dan zie je dus laffe driftjes en dan gaat de GT3 happen. zeker bij de overgang van nat naar droog. En dat is dus jammer. Je moet de wielen laten spinnen en zorgen dat je de tractie verbreekt.
Niet tegen mij -;)

Plaats reactie