deels eens... deels niet wij hebben ook een Aygo als 2de auto en binnen de stad/dorp rij ik liever met de Aygo dan met de 3-serieMark N schreef:Niet direct ten nadele van jou David, want zakelijk snap ik de beslissing wel, maar ik snap niet waarom iedereen hier zo enthousiast is over de aygo/107/c1.. "rijdt best rap" en "stuurt best lekker" zijn gewoon excuses. Naar mijn mening is het echt verschrikkelijk en rijdt het voor geen meter. Heb aardig wat km's gemaakt in de Aygo van een bekende van me, maar zou echt nooit zo'n ding kopen. Velgen en andere opsmuk helemaal laten zitten. Anders lijkt het net of je het daadwerkelijk nog een mooie auto vind ook. Wieldoppen er op laten en heel groot de bedrijfsnaam op de zijkant, dan kan het nog net.

door het lichte gewicht kan je veel makkelijker/harder over drempels en daar ligt het helaas vol mee bij ons

andersom als ik buiten de stad/dorp ga neem ik juist altijd de 3-serie want een ramp vind ik een te groot woord maar echt lekker is zo'n aygo niet op de snelweg inderdaad... dan is de 3-serie echt klasses beter!
kortom de combie van beide hebben is voor mij uitstekend en ze zijn allebei op hun eigen gebied ergens goed in

@ DVH mooi dat je hem hebt opgehaald! veel plezier met het inrijden