het is soms ook gunnen en collegialiteit,
nu valt het wel eens op dat je bv bij een vrij grote BMW dealer verschillende groepen hebt...
en daar is soms de wrijving...bv niet samen lunchen of eigen tafeltjes enz...
bv de monteurs en het magazijn (tot 17u?)
en de kantoor mensen
en de verkopers...
sommige kantoor mensen en verkopers zitten er dacht ik tot 18u?
doch omdat daar veelal wat gedoe is tussen die groepen en het lijkt of ze niet op hetzelfde level zitten, is het vaak geen team bij bepaalde bedrijven en ook niet genoeg binding met de zaak and just work working nine to five so to speak.
niks verkeerd mee maar wel jammer, nadeel is dan vaak dat het hele bedrijf een minder leuke naam kan krijgen bv, terwijl het soms aan 1 persoon kan liggen.
dus moeten we wel realistisch blijven
zo heb ik ook wel eens wat gehad (paar keer) met een in elk geval destijds, enorm rauwe monteur, die werkte niet volgens DIS of hoe heet dat, maar als een kanibaal met hamer en breekijzers e.d. met als gevolg delen stuk en beschadigd (meerdere malen)
magoed meeste goed opgelost na veel gedoe mede omdat die monteur keihard loog over bepaalde zaken (was bang voor opdraaien van) magoed, hopen dat die z'n lesje heeft geleerd.
anyways, wat ik wilde zeggen, verder werk ik prima samen met dat bedrijf, de meesten 'mag' ik wel en ze kennen je wel

en praten dus ook gewoon op "oude" bekende niveau wat prettig is
en in nood brengen ze zelfs wat onderdelen na werktijd ff bij je langs door bv iemand die je redelijk kent daar, en of doen ze over bepaalde tijdrovende zaken ook niet moeilijk, tis soms geven en nemen (nee niet bukken dat heb je zelf onder controle

)
even een vrolijke noot nog
nog een leuke van de buurtsuper