ik had een tijdje geleden 2 grote model auto's via ebay uit de US laten komen...moest iets van 50,euro verzendkosten betalen en dacht, that itJP schreef:Wie o wie ? Heb 2 weken geleden iets in Amerika besteld. Dit is volgens track&trace nu al in de regio.Out of Foreign Customs, January 22, 2011, 12:01 am, NETHERLANDS
Out of Foreign Customs, January 21, 2011, 9:02 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, January 17, 2011, 4:34 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, January 17, 2011, 4:33 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, January 12, 2011, 1:37 pm, ISC CHICAGO IL (USPS)
...maar hoe gaat dat nu met invoerrechten en het betalen hiervan (waarde pakket $800)?
Moet dat bij aflevering aan de koerier, of krijg ik eerst nog een rekening van de douane??![]()
Thanx alvast

dus niet, moest de postbode contant invoerkosten betalen, je kon niet pinnen??? dacht huh? magoed en wisselgeld had ie ook niet

en ze rekenen soms rare bedragen, anyway hij dacht zeker dat ik zei, ach laat die paar euro dan maar zitten (wisselgeld) maja ik kan die paar euro's goed gebruiken!!
dus wat gezeur aan de deur

dus ik schreef wat over hem op....hij reed weg...stopte 5 meter later reed weer achteruit en komt er weer aanlopen, ja ik vond nog wat kleingeld

anyway, ik had men wisselgeld, die zogenaamde dounae kosten kende ik ook niet, bleek wel te kloppen dat moet als het bepaalde waarde heeft van buiten EU maar nooit mee te maken gehad, ik koop bijna nooit wat