Giorgetto Giugiaro, hoe Duits klinkt dat? Bewonderend kijkend naar deze fraaie BMW vermoede u al dat hier geen Karl Heinz aan getekend heeft. Een lust voor het oog, dus een Italiaans ontwerp. En dat in combinatie met Duitse techniek en dito bouwkwaliteit. Daarom is deze 3.CSi eventueel zelfs geschikt om dagelijks te gebruiken. De schitterende nieuw beklede stoelen bieden voldoende comfort en de 200pk sterke zes cylinder fijne souplesse. De door Karmann gebouwde carrosserie is roestvrij. Als extra werden speciaal voor deze auto ontworpen lichtmetalen velgen van Rial, een Alpina versnellingspook en een Nardi stuur gemonteerd. De gelukkig al door een ander betaalde en uitgevoerde werkzaamheden aan deze 3.0CSi overschrijden de huidige verkoopprijs ruim. Een mooie gelegenheid om voor € 19.950,- een BMW-icoon te rijden. Zie onze website voor een uitgebreide fotoreportage. . Interieurkleur: Zwart; Aantal cilinders: 6; Vermogen: 147 kW (200 PK); APK bij aflevering; Geen motorrijtuigenbelasting
Hmm, ja, daar zijn de meningen en ervaringen nog wel wat over verdeeld....Ik heb er zelf geen directe ervaringen mee, maar een rondje googlen en autofora bekijken maakt je een hoop wijzer en achterdochtiger...Mark N schreef:Is wel een hele leuke zaak daar in Warmond. De eigenaar is een echte liefhebber die uitgebreid de tijd voor je neemt.
Veel reacties die ik lees zijn van mensen die enkel 1 keer zijn langs geweest of gebeld hebben voor een bezichtiging wat ik zo tegenkom. Meneer Odijk komt makkelijk en relaxt over, misschien dat dat sommige mensen tegenstaat die voor veel geld een auto komen aftikken. Mijn pa heeft er een Porsche gekocht en onze ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Zo zijn bij een latere servicebeurt nog de banden op zijn kosten vervangen omdat het profiel toch niet naar zijn zin was zoals hij de auto had willen verkopen... Bij ons vooronderzoek kwam ook naar voren dat dit bedrijf in Porsche kringen wel goed bekend staat.Erik dB schreef:Hmm, ja, daar zijn de meningen en ervaringen nog wel wat over verdeeld....Ik heb er zelf geen directe ervaringen mee, maar een rondje googlen en autofora bekijken maakt je een hoop wijzer en achterdochtiger...Mark N schreef:Is wel een hele leuke zaak daar in Warmond. De eigenaar is een echte liefhebber die uitgebreid de tijd voor je neemt.
Net niet....http://www.gummen.org/forum/showthread. ... cts-threadMark N schreef:Veel reacties die ik lees zijn van mensen die enkel 1 keer zijn langs geweest of gebeld hebben voor een bezichtiging wat ik zo tegenkom. Meneer Odijk komt makkelijk en relaxt over, misschien dat dat sommige mensen tegenstaat die voor veel geld een auto komen aftikken. Mijn pa heeft er een Porsche gekocht en onze ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Zo zijn bij een latere servicebeurt nog de banden op zijn kosten vervangen omdat het profiel toch niet naar zijn zin was zoals hij de auto had willen verkopen... Bij ons vooronderzoek kwam ook naar voren dat dit bedrijf in Porsche kringen wel goed bekend staat.Erik dB schreef:Hmm, ja, daar zijn de meningen en ervaringen nog wel wat over verdeeld....Ik heb er zelf geen directe ervaringen mee, maar een rondje googlen en autofora bekijken maakt je een hoop wijzer en achterdochtiger...Mark N schreef:Is wel een hele leuke zaak daar in Warmond. De eigenaar is een echte liefhebber die uitgebreid de tijd voor je neemt.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot], Opa en 4 gasten