Vandaag weer lekker bezig geweest, eerst de kabelboom op zijn plek gelegd en daarna alle schakelaars enz vast aangesloten en de klokkenwinkel aangeprikt. Hierna de accu eraan en alles getest op werking; alles deed het nog, alleen kreeg ik hem niet aan de praat. De startmotor draait wel rond, maar hij slaat niet aan.
Dit maar even laten rusten en alles weer losgekoppeld om het dashboard in te bouwen.
Ik heb een extra dashboard aangeschaft omdat het originele al erg lelijk is op sommige plekken.
Het nieuwe dashboard eerst eens op zijn plek gehangen om te kijken hoe en wat. Helaas was een van de draadeinden die onder het raam door steken afgebroken. Ook missen er een hoop clipjes, dus degene die het ooit heeft uitgebouwd is nogal een lompe boer geweest :')
Van het oude dashboard zoveel mogelijk af proberen te halen, maar deze is van staal en cardboard en het nieuwe van plastic, dus het oude heeft geen clips maar je draait de parkers gewoon in de stalen lippen. Het nieuwe dash is wel gelijk een stukkie lichter als het oude
Nog niet alles zit erin, maar zo gaat het er in ieder geval ongeveer uit zien:
Als laatste ben ik bezig geweest met de centrale vergrendeling, deze werkte plots niet meer goed terwijl ik het wel werkend had uitgebouwd. Bleek uiteindelijk een massa probleem te zijn, dus hopelijk is het niet-starten probleem hiermee ook opgelost. Hij kan nu in ieder geval op slot (en weer open
Dat was het weer voor vandaag