Opzich geloof ik het wel hoor.. Maar net zoals bij mijn oom en tante;
nieuwe funf besteld incl gratis automaat; nee echt, je moet nu bestellen want dan ben je nog net op tijd voor levering bla bla bla. 5 weken te vroeg en hij staat er al...

BMW onderdelen zekerEric-328 schreef:Om de onderdelen voor de trackday naar het circuit te rijden welLuco schreef:Dat is een hele fijne autoEric-328 schreef:Mijn Megane Estate GT-line staat woensdag op de stoep
Renault Sport met 14%
ErikS schreef:Tja, slimme manier om de 'handtekening' sneller te krijgen....
nieuwe funf besteld incl gratis automaat; nee echt, je moet nu bestellen want dan ben je nog net op tijd voor levering bla bla bla. 5 weken te vroeg en hij staat er al...
Tuurlijk. Ik zeg niet dat het een probleem is...Arthur schreef:Wat is dan het probleem?
Je wilt zo'n auto, je bestelt zo'n auto en dan ben je blij dat je 5 weken eerder mag rijden. Of mis ik iets? Als je doelt op het aandringen, da's van alledag en hun werk
ErikS schreef:Tja, slimme manier om de 'handtekening' sneller te krijgen....
+1 geweldige auto voor het geld! als ik nu een leaseauto zou kunnen uitzoeken werd het absoluut zo'n renault!Wouter81 schreef:Mooie auto hoor, dit is momenteel wel één van de meest interessante zakelijke auto's. De prijs/kwaliteitverhouding (als je de bijtelling meerekent) is onovertroffen.
Veel plezier ermee.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten