Dus wat te doen? Ik zit zelf niet in deze materie... Eventueel mag een jonge gebruikte ook mits BTW auto.
Ik denk hierom:ErikS schreef:Waarom niet de renooit megane? Das pas dik rijden voor het geld....
Ds3 is ook top.
Waarschijnlijk welDennis Cavallino schreef:Je gaat die C3-voorloper nog missen, lol.
Want?Ar schreef:Ford Focus. Ik vond het best wel een fijne auto (huur). Franse auto's staan niet op mijn lijstje.
Dat is een hele fijne autoEric-328 schreef:Mijn Megane Estate GT-line staat woensdag op de stoep
Om de onderdelen voor de trackday naar het circuit te rijden welLuco schreef:Dat is een hele fijne autoEric-328 schreef:Mijn Megane Estate GT-line staat woensdag op de stoep
Ohja, die Focus heb ik onlangs gefilmd, best ok idd, driepitter klinkt wel aardig en voelt vlotter aan dan ie eigenlijk is. Video is over een kwartiertje te zien bij die rood/wit/zwarte site...Arthur schreef:Nieuwe Focus 1.0 of Megane Eco2.
Zijn praktisch helemaal opgelost, lees of hoor er nog maar sporadisch iets van.Niels schreef:Is iemand bekend met de turbo problematiek van de 1.6 HDI PSA die in de C30 ligt? Of zijn die problemen inmiddels opgelost?
Dat en de levertijd begint nu ook al over 1 juli heen te lopen, dus dan ben je mogelijk te laat voor de 14%.Ferdi Gielen schreef:Zijn praktisch helemaal opgelost, lees of hoor er nog maar sporadisch iets van.
Momenteel heeft Volvo wel een leuke aanbieding met de C30, maar wees snel want ze gaan stoppen met de productie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast