Foto's van de binnenzijde zal ik z.s.m. plaatsen.
Ik wil sowieso nog een sportcat van k-tec eronder hangen, net ff wat extra pk's. misschien dat ik hem ook nog een keertje laat chippen, scheelt je maar 3pk en 4nm ofzo maar hij gaat veel mooier in de toeren lopen en hij word ietsje zuiniger. Het is idd een heerlijke auto om te rijden, snel, licht en je kan hem lekker in de bochten gooien. Als er straks een sportcat ondergaat gaat hij ook nog een 1/1,5 cm omlaag, oogt net ff iets beter.
Even over de geschiedenis:
Ik heb de auto gekocht bij een best grote autodealer die op verschillende plekken zit. Ik stapte van een fiat punto 1.2 van moeders in een 2.0 16v dus dan kan je wel bedenken dat er een wereld voor je open gaat. proefgereden en na een mooi verkooppraatje { hij zou van een monteur/leifhebber geweest zijn} de volgende dag de deal rond gemaakt. Al snel kwamen de probleempjes hier en daar en hier het lisjtje van wat er vervangen is:
- distributieriem incl waterpomp en spanrollen.
- alle pakkingen van de motor.
- remschijven en remblokken achter.
- stabilisatorrubbers.
- wiellagers voor en achter.
- taatspotlagers.
- draagarmrubbers voor.
en dan al het bovenstaande van de eerste post.
Onder de motorkap is het luchtfilter geplaatst, en heb zelf de airco leidingen gepolijst.
En Martijn die rs ziet er ook erg netjes uit, in de volle zon, mooi gepoetst komt hij het beste tot zijn recht.
Tuurlijk zijn er dromen, maar op dit moment ben ik zeer tevreden over de auto wil ik er nog veel plezier van hebben
gr.