Sinds kort de weg naar het DF.com forum gevonden
Voordat ik hier meer ga posten vond ik het wel zo netjes mij even voor te stellen.
Martijn, 24, Berkel en Rodenrijs, DOP 854 T-5R

Mijn auto/motor verleden in een notendop:
Pas toen ik het op 4 wielen ging proberen ging het écht geld kosten

Fiat Coupe 16v Turbo, gechipt naar 230pk met FMIC en Intrax onderstel. Vlotte auto met 1230kg en fantastische aandrijving met weinig/geen wielspin. Ging echter continue iets aan kapot, dus verkocht. 2 maanden na verkoop zonder vooraf symptonen te geven is de gehele bak in elkaar gedraaid...
Toen een Renault Clio 2.0 16v met 172 pk, naast Fasttune software niets aangepast, fantastische auto met maar 1010kg erg licht. Miste wel comfort op hoge snelheid en langere stukken, vandaar verkocht maar nog steeds een beetje spijt (had leuke auto voor mijn vriendin Femke geweest).
Nougoed, de Clio geruild voor mijn huidige auto, de T-5R:
Lijst met mods:
- RVS remleidingen
- 19T Turbo
- GLT nokkenassen
- 3"downpipe zonder cat
- 2"5 uitlaat van simons
- K&N Inlegfilter
- IPD Reverse IC kit
- Bosch Green 440cc injectoren
- Fasttech software (340pk/485nm)
- Gizzmo IBC-R Boostcontroller (1.35b max, geen hoge druk <4k RPM)
- Standaard IC en drijfstangen
- Weitec verlagingset op nieuwe Sachs dempers (mij te stug, zoek andere veren)
- Ruimschoots stage 0+
- IPD swaybar kit voor en achter
- hoop kleine dingen die ik nu vergeet
Kortom: fijne auto, bijna klaar (wil de remmerij van een C70 T5 uit 2010 eerst passend hebben) en nu op jacht naar de eerste circuitdag waar ik als beginner aan mee wil doen, waarschijnlijk wordt dit Spa Franchorchamps in Juni en de avondsessie voor straat auto's in Juli op CPZ.
Groet,
Martijn