Sportieve klassiekers tot 31-12-1987 wegenbelastingvrij.

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
GTRene

Re: leuke MRB wegenbelastingvrije sportwagens vanaf 25 jaar

Bericht door GTRene » 25 apr 2012, 11:58

Reind schreef: Een aantal dingen snap ik sowieso niet van Rene. Hij wil van de wegenbelasting af en goedkoper verzekeren om zo runningcosts te drukken. Dat scheelt je misschien 100 euri per maand (als dat al het geval is). Ik kan je vertellen dat met bijna elke youngtimer je alles behalve zekerheid hebt over runningcosts. Helemaal de exoten die hier langskomen. En er dan nog een turbo op SC op knutselen is helemaal een garantie voor gezeik en totale leegloop.

En 320pk niet genoeg voor een auto uit 1988 is natuurlijk bullshit. De gemiddelde auto had toen 80pk en een top van 160km-h. Wij hebben een 930 turbo uit 1978 met 300pk. Ik kan je vertellen dat je bij volle acceleratie gewoonweg geen tijd hebt om op de km teller te kijken. Pure rijbeleving.

Conclusie is dat je in het bezit bent van een van de mooiste auto's in Nederland. Welke volgens mij ook nogeens helemaal in goede conditie is of word gebracht. Hij schrijft niks af, is MEGA snel en je weet wat je hebt. Om die nou te verkopen omdat vervolgens een exotische youngtimer aan te shcaffen om een paar tientjes per maand te besparen gaat natuurlijk niet op.

Het kan wel maar dan word het een Toyota Starlet van 1988. Das goedkoop rijden.
Als je het vanuti dat oogpunt bekijkt heb je ook "gelijk" Reind, doch het gaat bij mij om de combo van.

A> de vaste lasten iets omlaag (verzekering en wegenbelasting en wellicht wat van andere zaken)

B> een goedkopere auto weer kopen zeg voor de helft van het geld of 3/4, om zo van het geld wat ik dan over zou houden mezelf weer een tijdje kan aanvullen en bv wat fun dagen ala DF mee kan doen van dat potje.

Het gaat dus om de combo van, als het alleen om die vaste lasten van verzekering en wegenbelasting was had je helemaal gelijk :thumbup:
bovendien heb ik de Hartge al bijna 5.5 jaar, en ja ik zal hem missen thats for sure, doch der lonken ook nog zoveel andere combo's :hot:
Moet natuurlijk heel goed uitwegen waar en hoe ik dan het geld besteed, immers het kan hard gaan en zoiets kan eigenlijk sowieso al niet dus potje moet goed besteed worden....immers aanvullen op de normale lasten/kosten en dan ook nog eens op de extra dingetjes als auto.

maar als je niks doet/kan en of steun krijgt is het helemaal minder rooskleurig in mijn situatie :ongeveer als: dus probeer er wat van te maken samen met wat steun van familie die me dat ook gunnen en weten dat ik geen big spender ben of verbrasser zeg maar :thumbup:

binnenkort 2 verlies gevende polissen afgekocht en dus nog wat extra ruimte, die dingen lopen al zo'n 20 jaar maar leveren een stuk minder dan de helft op van de inleg...en zouden nog minimaal iets van 15 jaar lopen...weet niet eens of ik dat haal :lol:
Dus...doe maar nu, kan ik nog een jaar of wat wat leuke dingen doen die me nog wat uit men huisje sleuren :df:

das de gedachte ongeveer :angel:

en owja zoals Allen zegt, de carros is van kunsthof bij bepaalde auto's, dus wel heel goed opletten of je een goed chassis hebt wat eronder zit, dat zeker.
het zijn allemaal opties, zoals gezegd kan het ook zo een bv vanaf 2006 Lotus Elise met hardtop worden en 250<>300pk zoiets bv kan ook, dan heb je ook overal wat voordeel in runningcosts , normaal gesproken dan.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 25 apr 2012, 12:26

Als je serieus kijkt naar een Lotus Elan, dan zou ik een Mx5 overwegen...

Mark N

Bericht door Mark N » 25 apr 2012, 12:29

Dennis Cavallino schreef:Als je serieus kijkt naar een Lotus Elan, dan zou ik een Mx5 overwegen...
http://www.monstermiata.com/ :bag:

Peric

Bericht door Peric » 25 apr 2012, 12:38

Dank dat René de realiteit maar onder ogen moet zien en zich beseffen dat 'ie in zijn situatie niet veel te willen heeft op autogebied.

Ik heb een Compact voor evt. trackdays. Maar ik kan dat niet betalen dus ga ik 'm netjs maken en dan gaat 'ie eruit.
Ik koop dan wel een leuke E30-cabrio. Hebben we er 's zomers ook nog wat aan.

GTRene

Bericht door GTRene » 25 apr 2012, 12:56

Mark N schreef:
Dennis Cavallino schreef:Als je serieus kijkt naar een Lotus Elan, dan zou ik een Mx5 overwegen...
:lol: leuk...zag ook in Ausstralie? de Mazda MX5 Bullit ook zoiets maar dan ook carros anders.

anyway, heb ook eens een globale berekening gemaakt in verschil in jaarlijkse kosten, ja een deel van als je van 2 auto's dezelfde zaken/delen/pech neemt...beetje geschat.
de uitkomst is gunstiger dan ik dacht (bij deze berekening ofcorse)

en nogmaals, het gaat hier wat om hardop denken, als er 1 een realist is ben ik dat wel :wink: dromen kan altijd en kijken, immers, morgen kan alles weer anders zijn :drinking:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voorbeeld ala huidige auto per jaar.

wegenbelasting = 720,-euro
Verzekering incl extra korting = 960,-euro
Banden = 1.200,-euro
Onderhoud delen oid = 1.500,-euro
Brandstof bv bij 8.000km x 1 op 5.5 x 1.90 = 2.764,-euro
-------------------------+
Totaal dan zo = 7.144,-euro

Klassieker tot 1986 voorbeeld bv iets als een lightweight Lotus Elan.

Wegenbelasting = 0,- euro
Verzekering op taxatie basis all risk = 385,-euro
Banden = 400,-euro
onderhoud delen oid = 400,-euro
Brandstof bij die bv 8.000km x 1 op 9 x 1.90 = 1.689,-euro
---------------------------+
Totaal dan zo = 2.874,-euro

Maakt op jaarbasis in deze berekening een verschil van 4.270,-euro! bijna een 1/3 van mijn inkomen :duck:
als het zo ongeveer zou gaan, hoe dan ook, gunstiger dan ik bij voorbaat dacht :D
De 1 lacht om zo'n bedrag op jaarbasis, doch voor mij en wellicht wat anderen hiero, is dat a hugh amount.

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 25 apr 2012, 13:02

Als dat 1/3 van je salaris is dan kost de Hartge nu dus een 1/2 jaarsalaris voor jou :shock:

heel snel er uit gooien zou ik zeggen ;) dat is echt TE duur... en dan idd genoegen nemen met "minder" het is helaas niet anders ;)

ik zou ook graag ee 335i rijden ipv mijn huidge 318i... (en ja in het verleden heb ik ook een Alpina C1 2.7 gehad dus weet hoe het is om een stap terug te doen in DF :( )

GTRene

Bericht door GTRene » 25 apr 2012, 13:12

Klopt Martijn, ik doe daarnaast ook zo goed als niks en leef heel zuinig, moet ook wel...
eerdere jaren kon ik mezelf nog wat aanvullen van men reserve :D die ik bv uit men huisje haalde destijds en uit vorige huizen die ik had enz.

Dus klopt, dit kan sowieso niet doorgaan helemaal met huidige brandstof prijzen :mrgreen:
Ik denk dus over elke rit na...en wordt ik nog meer moe van en kom al helemaal men huis niet uit :lol:
immers bv alleen ff heen en weer CPZ rijden om te kijken en dat stukkie te rijden kost dan al iets van ? nou reken maar uit denk zo'n dag 400km is quanta costa.

Doch er is genoeg leuks te koop en te rijden wat veel DF kan geven voor de helft aan kosten per jaar zoals bv zo'n Elan of Europa en wellicht bv een moderne lightweight, immers grootste kosten is de brandstof en dikke goede banden en oudere hightech e.d.

Dus dat komt allemaal wel goed :df:

owja, zo'n auto "moet" dus ook een waardevaste auto zijn, immers afschrijving kan ook een beste kostenpost zijn die ik ook zoveel mogelijk probeer uit te sluiten (men hele auto "leven" al)
dus of voor een scherpe prijs iets aanschaffen of een waardevaste klassieker.
Laatst gewijzigd door GTRene op 25 apr 2012, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 25 apr 2012, 13:19

Vergeet niet dat van die oude hokken een hoop onderdelen ook gewoon erg duur zijn.

Hoe vaak ik hier geen mensen aan de balie heb staan met een oude Benz (omdat het lekker goedkoop is) die dan spullen komen halen en met bedragen van 500,- 600, of meer om de oren geslagen worden.

Ze denken allemaal dat een oude auto lekker goedkoop rijden is. Dat is misschien qua belasting en verzekering zo, maar ze verbruiken vaak veel meer dan de moderne varianten en er gaat vaker iets kapot dan bij de huidige auto's.

Dus ik snap niet zo waarom mensen zich zo blind staren op een belastingvrij ding. Ken je beter een nieuwe belastingvrije auto kopen en die om de 2 jaar inruilen. Heb je altijd garantie en dezelfde voordelen als bij een oud barrel.

GTRene

Bericht door GTRene » 25 apr 2012, 13:24

klopt Martin, die staren zich blind op die 2 voordelen als belasting en verzekering :lol:

je moet wel verder kijken idd, bv bij klassiekers dat je een auto hebt waar de normale slijt delen e.d. goed verkrijgbaar zijn, bv omdat ze ook op normale gangbare auto's zaten.
en zelf wat auto kennis en of sleutel kennis is ook een pre, alhoewel je wel weer naar garage's kan waar de uurlonen nog "normaal" zijn en het vaak makkelijker sleutelen is aan zo'n auto en dus minder tijd in kan gaan zitten...en tijd is geld :D

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 25 apr 2012, 13:25

absoluut!

hele ommezwaai maar denk eens na over de geopperde MX-5 ;)

volgens mij is daar een hoop aan te tunen en op te leuken voor weinig geld en OH voor slijtagedelen / banden is pinuts vergeleken je huidge ;)

en :df: is zeer zeker aanwezig!

je hoeft je niet meer druk te maken over brandstofkosten en kan weer vaker je huis uit / naar trackdagen etc zonder je druk te maken over de kosten!

GTRene

Bericht door GTRene » 25 apr 2012, 13:40

klopt en das voor mijn hoofd heel wat minder "stress" dus ook easyer to life with :D

MX5 kijk ik sowieso ook naar, elke keer dat er weer nieuws is in 1 van die draadjes slinger ik de NL autoverkoop sites weer aan en de tuning sites :lol:
maar dat heb ik ook bij Lotus en TVR en pfff houd je lekker bezig en dagen gaan snel zo :TV kijken:

tegen die tijd dat ik serieus op pad kan en toe kan slaan op een auto roep ik bij bepaalde modellen de hulp wel ff in van mensen die bij doe modellen de puntjes weten en of weten waar op te letten, ik kan namelijk zelf wel eens te enthousiast zijn :mrgreen:

trouwens nog nooit in een MX5 gereden :bag: binnenkort tijdens een meeting ofzo maar eens een ritje zien te bietsen als er zo'n ding is, even een indruk zien te krijgen van al die verhalen.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 25 apr 2012, 13:45

Neem dan wel een V8 bi-turbo supercharger met NOS, KERS en DRS, anders kan 't weleens tegenvallen. :tong:

GTRene

Bericht door GTRene » 25 apr 2012, 13:50

goeie tip Dennis :tooth:

wellicht binnenkort eens ergens een kleine meet houden bij 1 of andere handelaar/verzamelaar van klassieke auto's, beetje koekeloeren en autotalk en een klein ritje oid.
ideeën opdoen en of ontkrachten :)

Mark N

Bericht door Mark N » 25 apr 2012, 14:05

1 op 9 ga je ook gewoon niet halen met een klassieker met dik blok. De fouten in je berekeningen zijn dus de besparing op brandstof, waar je geen noemenswaardige besparing op zal maken, en tevens het onderhoud is VEEL te laag ingeschat zoals hier al vermeld wordt. Je 'bespaart' mijn inziens enkel op MRB en verzekering. En met een beetje 'pech' wordt dat verschil makkelijk opgeslokt door de extra kosten in onderhoud.

Roy RS

Bericht door Roy RS » 25 apr 2012, 14:15

als je inkomensberekening klopt, dan zit je rond de armoedegrens als je een auto gaat rijden, ik zou in dat geval kiezen om geen auto te kopen of een oude ford ka ofzo en op het moment dat het zakelijk wat beter gaat weer opnieuw aan de auto's beginnen.

Maar the force is strong en je wilt wat leuks blijven doen natuurlijk...bij mij verdwijnt altijd de driving-fun als ik over de kosten na moet denken...

Ik denk ook trouwens dat een leuke MX-5 een goede optie is, daar heb je redelijk betrouwbare conversies in.
En ik kan echt uit ervaring zeggen dat je aan (semi) klassieke sportauto meer kosten maakt dan aan je huidige auto, dat weet ik bijna zeker of je moet waanzinnig veel mazzel hebben...Ik heb een 65 mustang gehad en een 92 Viper en beide zijn de duurste onderhoudsposten geweest. Bijv de z3M coupe heeft nagenoeg niets gekost als normaal onderhoud.

GTRene

Bericht door GTRene » 25 apr 2012, 14:54

Mark N schreef:1 op 9 ga je ook gewoon niet halen met een klassieker met dik blok. De fouten in je berekeningen zijn dus de besparing op brandstof, waar je geen noemenswaardige besparing op zal maken, en tevens het onderhoud is VEEL te laag ingeschat zoals hier al vermeld wordt. Je 'bespaart' mijn inziens enkel op MRB en verzekering. En met een beetje 'pech' wordt dat verschil makkelijk opgeslokt door de extra kosten in onderhoud.
ik heb mijn voorbeeld redelijk gestaafd op dus bv de Lotus Elan of Europa of soortgelijke auto en daar de motor van.
als ik met zeg 420pk en 1390kg zeg 1 op 5.5 rijd dan rijd ik met zeg een 140pk en 650kg wegende lotus neem ik aan wel 1 op 9
de onderhoudsdelen kloppen ook ongeveer, lees dure V8 versus goedkope gangbare R4

daarbij is het een voorbeeld en van uitgaande aan mijn voorbeeld klopt het :wink:

al kan de realiteit anders uitvallen doch dat geld voor beide soort auto's :clown:

niettemin begrijp ik wat je wil zeggen, doch als je leest wat ik schreef klopt het, wat jij erbij denkt maakt dat verhaal dus anders en kan het kloppen voor jou gedachten en auto's, dat wel.

@Roy ik zit net niet in de armoede grens doch minima, maar als je zuinig leeft en niet rookt en drinkt of gebruikt of uit gaat of uit eten gaat enz enz en niet een te hoge hypotheek hebt e.d. dan :sealed:

magoed ander onderwerp :mrgreen:

Doch als ik dan eens men huis uit kom en rijd van A naar B oid...(rijmt ;-))
dan graag een heel klein beetje kunnen genieten van iets wat vele anderen als normaal zien.

Dus komt er gewoon iets leuks waar DF in zit en dan bouwen we steeds meer af tot...? zien we dan wel :D

bv, stel eerst iets "waardevast" van max 30K, na een jaar verkopen en dan iets van bv 25K dan na een jaar iets van 20K en elke keer weer zien (gewoon voorbeeld) op elk niveau is er wel een leuke auto waar je DF uit kan halen, ik pas me gewoon aan zoals ik altijd deed op bepaalde momenten in men leven.

Of misschien over een paar jaar helemaal gene auto meer omdat ik dat gedoe zat ben en of ik een andere invul;ling des levens heb (nee geen fietsen :lol: )
Op elk niveau van het leven valt wel wat te halen of beleven, het kan al in hele kleine momenten/dingen zitten als je goed kijkt.
Je kan je beter "zorgeloos" rijk voelen, dan alleen maar rijk zijn.

:hangloose:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 25 apr 2012, 15:05

Het heeft geen zin om Rene op andere gedachten te brengen. Zijn al hele draadjes over vol geschreven, door hem zelf gestart overigens. Alle adviezen zijn aan dovemansoren... :)
No offence, Rene :wink:

GTRene

Bericht door GTRene » 25 apr 2012, 15:18

no offence taken :beer:

mijn Moeder gaf ook dat soort commentaar goedbedoeld immers auto's kosten iedereen geld dus die van men zoon ook?
dus dat bij bijna elke andere auto die ik kocht in de jaren van de Gulden dus zeg tot/met 2001.
Doch elke keer daarna als ik dan liet zien dat ik bv winst gemaakt had en de auto liet zien e.d. was het weer "oke" doch elke andere auto begon dat weer...moe werd ik daarvan ipv af en toe eens te melden iets van, wat goed Rene dat je er wat aan over gehouden hebt en nu wat anders kan kopen en auto's per definitie niet alleen geld hoeft te kosten doch ook wat kan opleveren...magoed, helaas hun gedachten waren vaak zo omdat het bij hun en meeste anderen zo was qua auto kosten oid.

voorbeeld, van al de auto's die ik hand vanaf 1981 tot met zeg 2001 (waren er heul veul)
heb ik netto (dus incl pech of soms wat onderhoud of opknappen) 160.000,-gulden (geen euro's) netto al die jaren bij elkaar ongeveer mee kunnen opbouwen en of in huis verdeeld enz.

als er iemand is die particulier ook zoiets voor elkaar heeft gekregen mag die persoon wat tegen me zeggen wat ik fout zou hebben gedaan :ongeveer als: oid.

no offence :drinking:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 25 apr 2012, 15:21

:thumbup:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 25 apr 2012, 15:30

GTRene schreef:
Mark N schreef:
:lol: leuk...zag ook in Ausstralie? de Mazda MX5 Bullit ook zoiets maar dan ook carros anders.

anyway, heb ook eens een globale berekening gemaakt in verschil in jaarlijkse kosten, ja een deel van als je van 2 auto's dezelfde zaken/delen/pech neemt...beetje geschat.
de uitkomst is gunstiger dan ik dacht (bij deze berekening ofcorse)

en nogmaals, het gaat hier wat om hardop denken, als er 1 een realist is ben ik dat wel :wink: dromen kan altijd en kijken, immers, morgen kan alles weer anders zijn :drinking:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voorbeeld ala huidige auto per jaar.

wegenbelasting = 720,-euro
Verzekering incl extra korting = 960,-euro
Banden = 1.200,-euro
Onderhoud delen oid = 1.500,-euro
Brandstof bv bij 8.000km x 1 op 5.5 x 1.90 = 2.764,-euro
-------------------------+
Totaal dan zo = 7.144,-euro

Klassieker tot 1986 voorbeeld bv iets als een lightweight Lotus Elan.

Wegenbelasting = 0,- euro
Verzekering op taxatie basis all risk = 385,-euro
Banden = 400,-euro
onderhoud delen oid = 400,-euro
Brandstof bij die bv 8.000km x 1 op 9 x 1.90 = 1.689,-euro
---------------------------+
Totaal dan zo = 2.874,-euro

Maakt op jaarbasis in deze berekening een verschil van 4.270,-euro! bijna een 1/3 van mijn inkomen :duck:
als het zo ongeveer zou gaan, hoe dan ook, gunstiger dan ik bij voorbaat dacht :D
De 1 lacht om zo'n bedrag op jaarbasis, doch voor mij en wellicht wat anderen hiero, is dat a hugh amount.
Ik lees dit nu pas, daarstraks overheen gelezen kennelijk. Ik schrik hier van René. Je geeft nu de helft van je geringe inkomen uit aan je auto. Waarom!? Daar kun je toch geen lol aan beleven?

Afschrijving van je 'One' heb je niet meegenomen en met verzekeringsopbrengsten en een gek die heel veel voor je "One" gaat betalen lach je misschien iedereen uit, maar gezond 'begroten' is 't niet.

Verder moet je 't lekker zelf weten, maar ik snap nu wel dat je de 'one' al heel lang te koop hebt staan en je goedkoper uit wilt zijn. Ik zou vooral naar je brandstofkosten kijken, naar minder afschrijving en naar een auto die qua aanschaf een schrijntje is van je jaarinkomen. Je bent toch niet gek? Als ik je niet zou kennen zou ik geen enkel respect hebben voor je manier van doen.

Mark N

Bericht door Mark N » 25 apr 2012, 15:46

GTRene schreef:
Mark N schreef:1 op 9 ga je ook gewoon niet halen met een klassieker met dik blok. De fouten in je berekeningen zijn dus de besparing op brandstof, waar je geen noemenswaardige besparing op zal maken, en tevens het onderhoud is VEEL te laag ingeschat zoals hier al vermeld wordt. Je 'bespaart' mijn inziens enkel op MRB en verzekering. En met een beetje 'pech' wordt dat verschil makkelijk opgeslokt door de extra kosten in onderhoud.
ik heb mijn voorbeeld redelijk gestaafd op dus bv de Lotus Elan of Europa of soortgelijke auto en daar de motor van.
als ik met zeg 420pk en 1390kg zeg 1 op 5.5 rijd dan rijd ik met zeg een 140pk en 650kg wegende lotus neem ik aan wel 1 op 9
de onderhoudsdelen kloppen ook ongeveer, lees dure V8 versus goedkope gangbare R4

daarbij is het een voorbeeld en van uitgaande aan mijn voorbeeld klopt het :wink:
De Lotus Elan uit jouw voorbeeld jouw voorbeeld is inderdaad super gangbare auto. Vind je op elke straathoek onderdelen voor en zo'n oude motor zal echt niet veel verbruiken en minder problemen hebben dan een relatief nieuwe auto. In jouw voorbeeld klopt het, omdat je jezelf rijk rekent.

Weet meteen waarom je verhalen soms wat onleesbaar zijn. Voor mij zou het ook moeilijk zijn mijn typen te zien met zo'n gigantisch bord voor m'n......... :tooth:

Peric

Bericht door Peric » 25 apr 2012, 16:04

GTRene schreef:als er iemand is die particulier ook zoiets voor elkaar heeft gekregen mag die persoon wat tegen me zeggen wat ik fout zou hebben gedaan.. oid.
Behaalde resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst..

Allemaal leuk, fijn en aardig René, maar jou situatie zal in de toekomst niet verbeteren, dus je inkomsten ook niet.
Ik zou proberen 'de One' lekker te verkopen en van dat geld een leuk autootje kopen die zuinig is en niet veel vaste kosten met zich meebrengt en af en toe langswaaien op DF-dagen.
Dat was de laatste keer dat ik het probeer.. :)
:beer:

GTRene

Bericht door GTRene » 25 apr 2012, 16:42

dat is ook waar ik mee bezig ben :wink:

het zou vorig jaar al als uiterste data gelden en werd goed in werking gezet, had al een programma uitdraai gemaakt, tot ik pech op pech op pech kreeg en alles ineens euh...wat gecompliceerder werd :wink:

magoed, nwe ronde nwe kansen, niet alles loopt zo het in gedachten bedacht is, immers de toekomst kun je niet zelf bepalen.

@Peric, volkomen mee eens, dat zag ik ook in mijn schijnbaar beleggingspolissen? :eatpaper:

maar dat voorbeeld heb ik ook extra tot die tijd gezet, weet namelijk dat ik het toen bijhield, dat waar ik nu over praat is immers wat ik kan weten en dus op papier heb gezet, de rest weet niemand nog :clown: zo is het idd :beer:

@Mark er van uitgaande dat die lotus een al goede basis heeft bv met moderne techniek wat je vaak ziet, Zetec of Renault motor uit de meer moderne tijden, wel bijblijven :D
Ik neem heus geen (althans bedoeling) ongereviseerd brak gebakje wat je niet meer kwijt kan of heel veel aan moet verspijkeren bijwijze van...pech kun je altijd houden zelfs met een nwe auto, doch het gaat hier meer over het algemeen, de uitzonderingen hou je alleen iets rekening mee for you never know gevallen, althans dat doe ik normaal gesproken.

zo, nu genoeg gezeurd, verder met het het algemene draadje voor iedereen de wegenbelastingvrije auto oftewel, leuke classic DF cars, wat weer voor een ieder wat anders kan zijn.
Immers de 1 heeft lol met een Dafje en de ander pas vanaf een Lambo oid.

:blabla: en waar blijven die :drieling:

Elmar

Bericht door Elmar » 25 apr 2012, 21:00

GTRene schreef:
maar als je niks doet/kan en of steun krijgt is het helemaal minder rooskleurig in mijn situatie
Als je al meer dan dertigduizend posts hier op DF hebt , denk ik dat een administratief baantje voor je best wel tot de mogelijkheden behoren. :forum:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 25 apr 2012, 21:09

Elmar schreef:
GTRene schreef:
maar als je niks doet/kan en of steun krijgt is het helemaal minder rooskleurig in mijn situatie
Als je al meer dan dertigduizend posts hier op DF hebt , denk ik dat een administratief baantje voor je best wel tot de mogelijkheden behoren. :forum:
:lol:

Plaats reactie