Ben er gelijk naartoe gelopen om die vent (aan de leeftijd te zien een opa? maar in deze rare wereld weet je het natuurlijk nooit of het wel de opa is...) aan te spreken. Vent gemeld dat hij met zijn klauwen van kinderen af moet blijven, je slaat geen kinderen. Moest me met m'n eigen zaken bemoeien. Gezegd dat als hij zo flink was hij het tegen mij mocht proberen, idioot. Toen stapte hij in en reed snel weg.
Wij ook instappen en paar mins daarna ook weggereden. Binnendoor naar huis toe en verdomd, een paar km verder zat ik weer achter die Sierra. Die reed al slingerend met maximaal 50 km/u over de weg en ondertussen zag ik hem weer schreeuwen en (volgens mij) slaan naar die kinderen. Foto gemaakt van de auto/kenteken en geclaxonneerd als teken dat ie moest kappen tegen die kinderen uit te vallen. Even verderop stopte die ouwe zak in een parkeerhaven naast de weg om mij erlangs te laten. Nu had ik het hele gezin in de auto dus ben doorgereden. Als ik alleen was geweest was ik wel even gestopt.
Thuis de politie maar even gebeld voor een aangifte kindermishandeling, verhaal + kenteken ed. doorgegeven. Gruwelijke hekel aan mensen die hun klauwen niet thuis kunnen houden richting kinderen, laffe hond.
Nu werd ik net gelijk al teruggebeld door een lokale politie-agent, dat ze het hoog opnemen en er werk van gaan maken. Ze gaan uitzoeken bij Jeugd en Zorg of er meer bekend is over problemen tav. de kentekenhouder. Kudo's voor de politie dus. Je hoort vaak dat ze laks ed. zijn maar hier zitten ze blijkbaar wel bovenop.
Hopen dat die vent geconfronteerd wordt met zijn daden en dat het iets helpt. Misselijke hond.