Als je 8 mei in Zandvoort bent, laat ik je het verschil horen, dan kun je zelf oordelen. Mag je wel niet naar mijn interieur kijken, want daar is het een standaard treurig plastic landschap zonder ook maar een mooi siernaadje

Ja, zoiets dacht ik dus al. Das toch jammer dat het zo gaat tegenwoordig. Ik heb me bij BMW daar destijds niet in geremd hoeven te voelen, maar daar is het nu hetzelfde laken een pak.Ron4S schreef:Niet originele uitlaat monteren = weg Porsche fabrieksgarantie voor de GEHELE auto
Not true. Dat zou in strijd zijn met Europese regelgeving. Een fabrikant zal zijn productgarantie na aftermarket modificaties gewoon moeten honoreren tenzij men AAN KAN TONEN dat het defecte onderdeel een direct gevolg is van de aftermarket modificatie.Ron4S schreef:Niet originele uitlaat monteren = weg Porsche fabrieksgarantie voor de GEHELE auto
Moet je durven....
Zit wat in maar dat wordt zelfs gezegd (heb het nooit zwart op wit gezien) als je een niet af fabriek voortuig volg systeem laat monteren. Ik heb me daar ook niet van af laten houden en via de interpolis preventieshop zo'n ding aangeschaft voor 700,- inclusief 3 jaar meldkamer abo. Goedkoop en geleverd door de verzekeraar dus geen gedoe over goedgekeurd type etc. Zo'n kastje kun je bij wijze van los in de auto leggen. Als daardoor garantie zou verlopen kun je ook geen aftermarket radio meer monteren of een tom tom aan de ruit bevestigen.steve smith schreef:Not true. Dat zou in strijd zijn met Europese regelgeving. Een fabrikant zal zijn productgarantie na aftermarket modificaties gewoon moeten honoreren tenzij men AAN KAN TONEN dat het defecte onderdeel een direct gevolg is van de aftermarket modificatie.
Dan maar een Akra'tje eronder (wanneer deze beschikbaar is) voor het extra beetje geluid...Ron4S schreef:Niet originele uitlaat monteren = weg Porsche fabrieksgarantie voor de GEHELE auto
Moet je durven....
Tubi, Capristo, Supersprint zijn de bekendste uitlaten voor een Boxster. Akrapovic heeft helaas nog niets voor een Boxster
Dat viel mij eerlijk gezegd ook als eerste op toen ik de auto in het volle licht zag; vooral achter kijk je echt dwars door de velg om de schijf heen... Je ziet dan wat losse kabeltjes/leidingen lopen:Booooh schreef:Ligt misschien aan mij maar zijn die remmen nu zo klein of die velgen zo groot??
Verder inderdaad een erg strakke roadster, heb nog nooit een cabrio in m'n bezit gehad, deze zou wel in aanmerking kunnen komen, denk ik ...
Ben
Gebruikers op dit forum: Darudevampire, Semrush [Bot] en 2 gasten