‘Ik was doodongelukkig met mijn Aston Martin’

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Re: ‘Ik was doodongelukkig met mijn Aston Martin’

Bericht door Bram » 18 apr 2012, 20:33

Downforce Hans schreef:
partyondude schreef:Het laat me echt siberisch, als die mevrouw blij is met haar 650i, wat ik me overigens best kan voorstellen, wie zijn wij dan om daar of over haar werk te oordelen? Lekker boeiend, leven en laten leven toch?

Ik gun Hans zelfs die zilveren wortelenbak van hem :banging:
Lieverd :thnx:
Jammer dat je geen lekker wijf bent :shithappens:

:mrgreen:

Rebel

Bericht door Rebel » 18 apr 2012, 20:55

Kan iemand deze koelvries-combinatie mailen en haar vragen of ze zich met haar 650 wilt aanmelden op DF. Ze voldoet aan alle eisen en kan misschien ook nog de nodige invulling geven aan het wereld-recessie-topic.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 apr 2012, 20:59

Tja, die derivatenhandel doet het niet slecht, tenzij je bij Vestia zit natuurlijk..............

///Joost

Bericht door ///Joost » 18 apr 2012, 21:12

Ruben schreef:Nou Joost, je nuancering is niet meer nodig, "internet" geeft je gelijk :lol:
LOL...I rest my case. :tooth:

Afbeelding

Eric-328

Bericht door Eric-328 » 19 apr 2012, 08:41

Luco schreef:
Eric-328 schreef: Valt me zwaar tegen dat ik je nog moet uitleggen welke dag en welke club.
Zal dhr Dekker niet leuk vinden :wink:
Als ik het niet zou menen zou ik het niet zeggen.
15-06 BDD-Zandvoort
Ik ben er :thumbup:
PB :wink:

Luco

Bericht door Luco » 19 apr 2012, 09:34

Dat wordt wat :blink:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 19 apr 2012, 10:13

Downforce Hans schreef:
Bert ///M3 schreef:Inderdaad. Wel een beetje typisch Nederlands die gedachtes.

Je weet dat er in sommige sectoren grote bedragen omgaan. Financiële sector en de derivatenhandel zijn daar voorbeelden van. Maw ben je het er niet mee eens dat anderen het beter hebben dan kan je beter naar je eigen situatie kijken, misschien heb je dan zelf de verkeerde keuze gemaakt.

Beetje slimme ondernemer gaat nou eenmaal in een sector zitten waar wat te verdienen valt. Als je regenjassen gaat verkopen in de Sahara dan weet je zelf ook dat je failliet raakt.

Verder zie je meestal alleen de buitenkant, de auto die voor de deur staat enz. Maar je ziet niet de keerzijde, niet wat mensen er in hun priveleven allemaal voor opgeven.
+ 100
+100 idd en als ze een Kangoo had gereden maar een huis van weetikveelhouveel was het ook niet goed! Iemand die met hardwerken/nadenken eerlijk zijn/haar muntjes verdient en daar iets mee doet *(zijn hem/haar muntjes tenslotte) kan ik alleen maar waardering voor hebben! Welke keuze zo iemand maakt het zal nooit goed zijn volgens een bepaalde groep.....

Rebel

Bericht door Rebel » 19 apr 2012, 10:35

Duif, jij spreekt met dubbele tong :D
In een ander topic, over afschrijving, schrik je van 3 x modaal, waar menig tweeverdiener in Nederland hard voor moet werken. En deze madamme met haar 650i van 159k zet je op een voetstuk. Haha! Het zal er wel aan liggen dat ze BMW rijdt!
Ik gun je haar van harte ;-)

Het meest hilarische stukje is dat ze moest janken van geluk toen ze haar Aston Martin bestelde :-)

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 19 apr 2012, 10:47

Rebel schreef:Duif, jij spreekt met dubbele tong :D
In een ander topic, over afschrijving, schrik je van 3 x modaal, waar menig tweeverdiener in Nederland hard voor moet werken. En deze madamme met haar 650i van 159k zet je op een voetstuk. Haha! Het zal er wel aan liggen dat ze BMW rijdt!
Ik gun je haar van harte ;-)

Het meest hilarische stukje is dat ze moest janken van geluk toen ze haar Aston Martin bestelde :-)
Dan lees jij niet goed of ik verwoord het verkeerd....

ik gun het iedereen van harte! alleen leef wel in de realiteit...en schrikken doe ik lang niet meer :D Of het nu een bmw is of ze koopt een vergulde prius als ze dr gelukkig mee is prima..

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 19 apr 2012, 11:06

Het meest hilarische stukje is dat ze moest janken van geluk toen ze haar Aston Martin bestelde :-)[/quote]

ach ik heb ook wel eens een vriendin gehad die na het bekijken van de specs en na de proefrit dacht woooowwww...maar ook dat viel later tegen......tsja...ga je inruilen he

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 19 apr 2012, 11:28

Ik post 'm hier ook even. :D

Rebel

Bericht door Rebel » 19 apr 2012, 11:55

:lol:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 19 apr 2012, 12:06

LOL @ Robin :D

RVV

Bericht door RVV » 19 apr 2012, 12:16

Rebel schreef:Google anders ff. Er staat genoeg op het net over haar, inclusief foto's . Dat mens is zo media-geil, dat ze zelfs naakt (god behoede ons) op die 650i was gaan liggen om in het FD te komen.

Weet je, het interesseert me helemaal geen fuck of die vrouw een Aston heeft gehad of nu in een 650i moet rijden. Waarom zou me dat überhaupt moeten interesseren? Omdat ze een vrouw is ofzo? Ik snap die mediageilheid ook nooit zo. Vind dat het mens weinig karakter toont in het bellaberde diepteinterviewtje. Enige wat ik er uit haal is dat ze bijna klaar komt op haar 650i (denk de pook ofzo). Dat qausi zielig doen, van verder leef ik als een hond in een donkere kelder.. phfff.

Wie morgen een 650i wil rijden hoeft alleen maar even bij de BMW dealer langs te gaan FL contractje ondertekenen en overmorgen staat er een 650i... zo bijzonder is dat zakelijk gezien echt niet.. helemaal niet voor een ondernemer..

allen

Bericht door allen » 19 apr 2012, 12:47

Dennis Cavallino schreef:Blabla.. 3 weken terug hoorde Henk & Ingrid in hun Rotterdamse huurwoning voor 't eerst over Derivaten en nu blabla...
Henk en Ingrid hebben nog nooit van het woordtje derivaten gehoord en als dat al wel zo was, wisten ze niet hoe ze het moesten spellen. Derhalve kunnen ze dit ook niet opzoeken in het woordenboek of op Wikipedia. Ze komen alleen op www.telegraaf.nl en niet op de fd site. Want daarin staat geen nieuws over het breken van een pootje van de poes van hun onderbuurman. Daar valt verder ook vast niets te lezen of dat pasgetrouwde Haagse Cherso blondje.
Henk en Ingrid zal het overigens een worst wezen wat je rijdt. Praat met passie over je auto en trakteer ze op een stukje meerijden. Vinden ze prachtig, in tegenstelling tot die personen die rijk willen zijn of denken rijk te zijn. Hollanders zijn goed in het neerhalen van mensen die het beter doen dan zij zelf!

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 19 apr 2012, 12:52

allen schreef:
Dennis Cavallino schreef:Blabla.. 3 weken terug hoorde Henk & Ingrid in hun Rotterdamse huurwoning voor 't eerst over Derivaten en nu blabla...
Henk en Ingrid hebben nog nooit van het woordtje derivaten gehoord en als dat al wel zo was, wisten ze niet hoe ze het moesten spellen. Derhalve kunnen ze dit ook niet opzoeken in het woordenboek of op Wikipedia. Ze komen alleen op http://www.telegraaf.nl en niet op de fd site. Want daarin staat geen nieuws over het breken van een pootje van de poes van hun onderbuurman. Daar valt verder ook vast niets te lezen of dat pasgetrouwde Haagse Cherso blondje.
Henk en Ingrid zal het overigens een worst wezen wat je rijdt. Praat met passie over je auto en trakteer ze op een stukje meerijden. Vinden ze prachtig, in tegenstelling tot die personen die rijk willen zijn of denken rijk te zijn. Hollanders zijn goed in het neerhalen van mensen die het beter doen dan zij zelf!
Je hemelt Henk & Ingrid mij nu wel wat té veel op Allen. :tooth:

Laatste zin 100% mee eens.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 19 apr 2012, 13:13

RVV schreef:
Rebel schreef:Google anders ff. Er staat genoeg op het net over haar, inclusief foto's . Dat mens is zo media-geil, dat ze zelfs naakt (god behoede ons) op die 650i was gaan liggen om in het FD te komen.

Weet je, het interesseert me helemaal geen fuck of die vrouw een Aston heeft gehad of nu in een 650i moet rijden. Waarom zou me dat überhaupt moeten interesseren? Omdat ze een vrouw is ofzo? Ik snap die mediageilheid ook nooit zo. Vind dat het mens weinig karakter toont in het bellaberde diepteinterviewtje. Enige wat ik er uit haal is dat ze bijna klaar komt op haar 650i (denk de pook ofzo). Dat qausi zielig doen, van verder leef ik als een hond in een donkere kelder.. phfff.

Wie morgen een 650i wil rijden hoeft alleen maar even bij de BMW dealer langs te gaan FL contractje ondertekenen en overmorgen staat er een 650i... zo bijzonder is dat zakelijk gezien echt niet.. helemaal niet voor een ondernemer..
http://www.mkbservicedesk.nl/2134/wat-v ... rnemer.htm

Rico....ik gun jou en elke ander veel heel veel winst, geld etc.,..maar bovenstaande link is de realiteit...hoeveel ondernemers kunnen overmorgen een 650i voor de deur hebben???

RVV

Bericht door RVV » 19 apr 2012, 13:22

Duif ik chargeer natuurlijk wat. Ik kan morgen ook geen 650i ophalen met een FL. Maar op een bepaald niveau en daar schaar ik die dame dan gemakshalve ook maar even onder. Is het echt niet bijzonder ofzo.

Dat mens gun ik die auto van harte, alleen waarom zo'n kulverhaal erbij. In de trand van, ik vreet droog brood en draag ringetjes van blik en dagelijks loop ik met een tuinbroek van de zeeman rond. Dat zet het hele verhaal toch in een groot flauwekul perspectief? Want ik geloof daar namelijk geen fuck van. Doen alsof je leeft voor een 650i en verder anders niks in je leven hebben, klinkt niet alleen heel erg zielig maar nog meer bekrompen dan al die zeikerds die haar die 650i niet gunnen. Maar ondertussen wel vol in de picture, van zie me de self made woman zijn. Hypocriet.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 19 apr 2012, 13:42

RVV schreef:Duif ik chargeer natuurlijk wat. Ik kan morgen ook geen 650i ophalen met een FL. Maar op een bepaald niveau en daar schaar ik die dame dan gemakshalve ook maar even onder. Is het echt niet bijzonder ofzo.

Dat mens gun ik die auto van harte, alleen waarom zo'n kulverhaal erbij. In de trand van, ik vreet droog brood en draag ringetjes van blik en dagelijks loop ik met een tuinbroek van de zeeman rond. Dat zet het hele verhaal toch in een groot flauwekul perspectief? Want ik geloof daar namelijk geen fuck van. Doen alsof je leeft voor een 650i en verder anders niks in je leven hebben, klinkt niet alleen heel erg zielig maar nog meer bekrompen dan al die zeikerds die haar die 650i niet gunnen. Maar ondertussen wel vol in de picture, van zie me de self made woman zijn. Hypocriet.
ahkee....internets he..platte txt.. :thumbup:

Tom

Bericht door Tom » 19 apr 2012, 13:43

Vergeet niet.. journalisten weten dit soort verhalen altijd wat aan te dikken...

Rebel

Bericht door Rebel » 19 apr 2012, 13:56

Ik vind haar op de foto ook behoorlijk "aangedikt"..

KW

Bericht door KW » 19 apr 2012, 17:56

Eric-328 schreef: Ken de dame in kwestie en heeft door heel hard te werken een mooi bedrijf opgezet.
Als je jouw inspanningen dan wil belonen met een mooie auto; Why not? Dat eeuwig veranwoorden..
Pfft idd, word er moe van. Leven en laten leven. Ipv afgunst kun je ook trots zijn dat een vrouw goeie smaak voor auto's heeft.

Dat ze dan een BMW kiest boven een Aston Martin is dan weer heel erg jammer, maar dat ze de Aston Martin te stug vond kan ik me wel voorstellen.

///Joost schreef:Dan snap je het punt niet. Het gaat er niet om dat ze een mooie auto heeft, dat is iedereen gegeund die er hard voor gewerkt heeft.
Het gaat er meer om, dat ze aan zo'n artikel meewerkt, vooral in deze tijd van economische malaise. Dat is puur provoceren.
Helemaal niet. Dat jij het ziet als provoceren zie ik als afgunst. En zoals gezegt, is dat helaas typische Nederlands. Begin me bijna te schamen om Nederlander te zijn.

Al had ze dat gedaan, nou en? Moet ze toch zelf weten. Zie het probleem niet. Heb ik geen last van hoor.
En als je het niet leuk vind blader je gewoon verder.

Rebel

Bericht door Rebel » 19 apr 2012, 18:17

Prachtig die serieuze berichten op zijn tijd :D

Plaats reactie