Eric-328 schreef:
Ken de dame in kwestie en heeft door heel hard te werken een mooi bedrijf opgezet.
Als je jouw inspanningen dan wil belonen met een mooie auto; Why not? Dat eeuwig veranwoorden..
Pfft idd, word er moe van. Leven en laten leven. Ipv afgunst kun je ook trots zijn dat een vrouw goeie smaak voor auto's heeft.
Dat ze dan een BMW kiest boven een Aston Martin is dan weer heel erg jammer, maar dat ze de Aston Martin te stug vond kan ik me wel voorstellen.
///Joost schreef:Dan snap je het punt niet. Het gaat er niet om dat ze een mooie auto heeft, dat is iedereen gegeund die er hard voor gewerkt heeft.
Het gaat er meer om, dat ze aan zo'n artikel meewerkt, vooral in deze tijd van economische malaise. Dat is puur provoceren.
Helemaal niet. Dat jij het ziet als provoceren zie ik als afgunst. En zoals gezegt, is dat helaas typische Nederlands. Begin me bijna te schamen om Nederlander te zijn.
Rebel schreef:Google anders ff. Er staat genoeg op het net over haar, inclusief foto's . Dat mens is zo media-geil, dat ze zelfs naakt (god behoede ons) op die 650i was gaan liggen om in het FD te komen.
Al had ze dat gedaan, nou en? Moet ze toch zelf weten. Zie het probleem niet. Heb ik geen last van hoor.
En als je het niet leuk vind blader je gewoon verder.