Omdat ik mij dus even zat te ergeren aan die bumperklever was mijn aandacht even voor 25% afgeleid op de weg voor mij omdat ik mijn binnenspiegel in de gaten hield. Op dat moment zie ik een mevrouw in een Golf rechts voor mij die wilt invoegen voor mij. Omdat zij een lagere snelheid had (ik geloof 70/80) krijg ik even een mini-schrik momentje en druk ik uit reflex heel kort de rem in, niet wetende wat die mevrouw doet en of zij mij wel gezien had.
De nu witheet aangelopen meneer

Nu kon meneer opeens WEL inhalen en gaat naast mij rijden en zwaaien en tieren en dat ik maar naar de BP daar moest rijden zodat we het wel even konden uitpraten - hoewel gezien zijn hoofd kan ik daar beter 'uitvechten' typen denk ik nu.

Ik denk, nou ik geef geen aandacht aan dat soort imbecielen en geef gas om de 120km/h te bereiken en de A7 dan verder te volgen. Meneer zit inmiddels weer achter me en doet precies hetzelfde. Ik denk, nou toch even kijken wat hij van plan is.
Dus ik, met een oog op de verkeersveiligheid uiteraard, laat me even afzakken tot 110km/h, 100km/h en versnel weer naar 120km/h en zelfs 140km/h (op de teller). Meneer doet EXACT hetzelfde. Fijn, dacht ik, we hebben een achtervolger.. Ook op het moment dat er een auto tussen ons zit zie ik hem tegen de belijning aan rijden om te zien of ik er nog reed..

Afijn, nu vraag ik jullie; heb ik iets fout gedaan? Zoja; wat?
Ik zelf ben echt niet heilig altijd, maar in dit geval vond ik dat ik niks verkeerd heb gedaan.. Verkeersagressie much?