onze klant heeft hem niet bij een dealer gekocht maar bij een bovag aangesloten garageArthur schreef:Als dealer frustrerend? Die " verschuilt" zich achter de importeur. Je hebt zaken gedaan met die dealer dus die handelt het maar af. Wat hij verder met de importeur bekonkeld moet 'ie zelf weten. Maar niet over de rug van de klant!
hij is kapot gegaan buiten de garantie periode ,
hij heeft bij ons het voorgeschreven onderhoud gehad tot de plof , auto kwam rijdend binnen , rokend op 3 cylinders , heb toen contact gehad met de dealer waar wij de onderdelen kopen met de vraag of er nog iets van coulance / garantie op de auto van toepassing was , niet dus
dus toen voorstel naar klant gedaan hem eerst maar eens open te maken , niet wetende wat voor ravage tegen te komen
en toen maar eens gaan speuren op internet , nou stonden er nogal wat op
wij hebben er ook over gedacht om hem te verbussen , er zitten wel losse bussen in , probleem is alleen dat het motorblok tussen de bussen ook gescheurt is , dat moet dan eerst weer gelast / gefreest / gekottert worden , dat zou ik voor mezelf wel aandurven , mischien wel net zo goed of beter ( stalen bussen erin )
maarja we moeten ook garantie geven en dat durven we niet goed aan op verbussen
Arjan
ps , persoonlijk had ik dat blok allang bij BMW nederland op een toetsenbord laten landen