Een SMG storing uiteraard wel gewoon een mankement

Mark.
bm-dub schreef:voor dat geld zal er wel het eea mankeren lijkt me....geen onderhoudsboekjes ofso. stond bij hun niet zolang geleden ook een E46 M3 cabrio, zelfde kleur, met SMG storing op het dashboard en zonder onderhoudsboekjes....voor 17k. momenteel staat er ook een M3 cabrio, 111k gelopen, voor 23.900. die prijzen zijn wat realistischer imo.
Dat is hun redenatie idd. Ik was er "toevallig" vorige weekFreudeamFahren schreef:Ze differentiëren hun aanbod op prijs. Eentje zonder garantie kost x, eentje met garantie kost x + beetje extra. Aan jou de keus. Op deze manier krijg je klanten over de vloer die - mits tevreden - de volgende keer terug komen, misschien voor onderhoud, of voor een andere auto, al dan niet met garantie. Niks mis mee. Behalve dan al het geneuzel dat het op internet aantrekt
GTRene schreef:ze geven over het algemeen niet graag garantie op de oudere M modellen...
immers als er wat stuk gaat en de kans is vrij groot daarop, hoe bv dat soort auto's gebruikt worden en met die techniek aan boord kost het al snel veel geld.
Arthur schreef:Snap ik![]()
Maar ik probeer er iets anders tegen aan te kijken. Men heeft toch verwachtingen bij een merkdealer. En als die, omwat voor reden dan ook, niet voldoen dan weet je dat er trammelant op komst is. Voor een (snel) dubbeltje op de 1e rang willen zitten? Dan moet je ook niet zeuren na die tijd. Maar dat gaat in dit land, meestal, niet op.
Foto's zeggen inderdaad lang niet alles, maar for what it's worth: ik heb bij Brouns twee jaar geleden mijn E46 M3 (2005, carbon zwart, 80' km) gekocht. Heb prettig zaken met hem gedaan en ben zeer tevreden over de auto.Erik dB schreef:De 20 HV HJ, bij Autosport Brouns. Ziet er netjes uit zo op de foto's!
http://link.marktplaats.nl/545716736
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], wjt en 17 gasten