...toch knap tegen zo'n koppel- en gripmonster als de GT-R is. Porsche heeft dus knap werk verricht met het onderstel...

Zal de PDK-versie nu nog een tandje sneller zijn?
Ik niet. Bijzonder fraai stukje engineering, in veel opzichten het beste van het beste wat Japan te bieden heeft, maar er is geen vezel in mijn lijf die ook maar een greintje "want" gevoelens heeft bij dit apparaat. Zo'n apparaat is - in mijn beleving - alleen leuk voluit op circuit.Robin schreef:(heel verhaal) De GTR. Fan van. Wie niet eigenlijk. (nog een heel verhaal)
Snap ik ook, maar 1700+ kilo op 't circuit kan even leuk zijn. Liever 'n driftdag of dan de Nordschleife ofzo als ik 'n circuit met dat ding ga doen.FreudeamFahren schreef:Ik niet. Bijzonder fraai stukje engineering, in veel opzichten het beste van het beste wat Japan te bieden heeft, maar er is geen vezel in mijn lijf die ook maar een greintje "want" gevoelens heeft bij dit apparaat. Zo'n apparaat is - in mijn beleving - alleen leuk voluit op circuit.Robin schreef:(heel verhaal) De GTR. Fan van. Wie niet eigenlijk. (nog een heel verhaal)
Gezien het pk-verschil vind ik het nog wel netjes iddRobin schreef:
De bijna 3 seconden vergeef ik Porsche. Dit is bijna de instap Elfer. Zo'n GT3 die straks komt.
Bij mij juist omgedraaid, Porsche heeft veruit mijn voorkeur, maar verstand zegt dat de GT-R zoveel gekker gaatRobin schreef: M'n 'hart' en emotie zeggen GTR, m'n verstand zegt Elfer.
135K. Ik betaalde 2,5 jaar geleden iets van 124. Gezien de gestegen Yen is die prijsstijging redelijk.Robin schreef:
Vraagje, wat kost 'n nieuwe GTR nu in Nederland dan ivm alle CO2 gedoe?
Joop schreef:Voor zover ik weet zit op de Ruf RT35 hetzelfde Tequipment staartje:
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 5 gasten