Arthur schreef:Dat was jij toch, Rene?

Hoe staat het daarmee?
over dit heb ik idd ook wel een uiteenzetting van een idee, maar verder niks mee gedaan, daarvoor moet je echt meer go power hebben zeg maar en ik dus alleen dat zeker niet ga doen.
doch heb wel destijds 1 mail gestuurd met een oplossing voor vele problemen als hypotheekrente aftrek en subsidies en financiële problemen e.d. waar vele mensen mee zitten en om de economie een enorme boost te geven.
heb daar toevallig (dacht hoor der nooit meer wat van weer

) wel een brief van terug gekregen van de Directeur directie communicatie van de minister van financiën.
doch daar gingen ze niet zover in op mijn brief, wel voor een deel in algemene zin, maar schreven ook dat ze heel veel mail kregen van mensen met ideeën of suggesties en dat ze niet overal te ver op ingaan.
verder leggen ze nog wat zaken uit waar ze nu mee bezig zijn en een link naar de overheid en woningmarkt e.d. hoe ze er nu voorstaan.
Toch netjes dat ze geantwoord hebben, wie weet gaan ze er ooit verder op in of zien we later er wat fragmenten van terug
dat andere plan wat bijna op hetzelfde uitkwam doch deels anders ingevuld heb ik laten varen, dat waar je met naam registratie e.d. zit voor ideeën of websites.
mag een ander doen/hebben, ik kom uit een ander tijdperk