Vervelende reclame POP-up's op DF ...

Dit is ons algemene autoforum.
Luco

Re: Vervelende reclame POP-up's op DF ...

Bericht door Luco » 29 mar 2012, 13:27

Arthur schreef:Spuit elf popt ook weer up hoor... over irritant gesproken.

Och gut er zegt er een wat over spuit elf, ik zeur niet over de pop ups, die klik je gewoon weg, maar om nou net te doen alsof door op die ads te klikken de df dagen goedkoper worden is natuurlijk onzin.

Rico, je weet inderdaad de marge vantevoren niet helemaal, maar over het algemeen zijn de marges ruim voldoende, maakt ook niks uit, als je daarmee leuk kan verdienen dan doe je het helemaal goed.
Maar om dan te gaan zeuren om op de ads te klikken

Koenm wat ben jij zielig zeg.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 29 mar 2012, 13:40

Overal een aanleiding in zien om iets negatiefs te zeggen over DF en dan sta jij, mede, vooraan. Voor jou geldt hetzelfde; klik dit draadje dan gewoon weg. Of anders blijf lekker weg met je negatieviteit.

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 29 mar 2012, 13:56

Echt weer zo'n anti-commercieel-DF topic.

Ik zie het probleem niet zo. DF organiseert professioneel goed georganiseerde circuitdagen. Je betaald voor een super prijs/kwaliteit verhouding en hebt voor dat geld enorm veel plezier. Om dit allemaal draaiende te houden zullen er naast inkomsten vanuit die dagen ook nog inkomsten vanuit de website moeten komen. Het zou erg onverstandig zijn in deze tijden als dat niet gebeurd vanwege de grote bezoekersaantallen. Als we hierdoor op mooie circuits als de Ring, Spa, Bilsterberg, Assen, Zandvoort enz kunnen rijden, dan klik ik best even zo´n add weg..

ErikS

Bericht door ErikS » 29 mar 2012, 14:00

Inderdaad, lastig maar BOEIE

Luco

Bericht door Luco » 29 mar 2012, 14:05

Arthur schreef:Overal een aanleiding in zien om iets negatiefs te zeggen over DF en dan sta jij, mede, vooraan. Voor jou geldt hetzelfde; klik dit draadje dan gewoon weg. Of anders blijf lekker weg met je negatieviteit.
Ik zeg niks negatiefs, vind alleen het argument zwak.
Je hoort me toch helemaal niet over de pop ups, of over de prijs van de dagen.
Als een argument zwak vinden ook al negatief is.
En jij maakt niet uit of ik weg blijf :hungry:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 29 mar 2012, 14:05

Sterker nog, bij sites waar ik graag kom maar ik er een gewoonte van om regelmatig ff op een paar advertenties te klikken, alleen al als stukje waardering! :thumbup:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 29 mar 2012, 14:07

KIJK EEN LEKKER WIJF

WAT?! IK ZIE D'R WEL 100!

https://www.google.nl/search?q=reef+mis ... d=0CE8QsAQ

Nu allemaal weer lief doen. :ga weg:

Arthur

Bericht door Arthur » 29 mar 2012, 14:14

Nee joh, jij bent de vermoorde onschuld. Doet nooit iets... zijn altijd de anderen. En anders heeft DF het wel gedaan of fout gedaan, dat kan ook. En daarmee inhakende op je laatste zin; nee, helaas niet!
Luco schreef:Ik zeg niks negatiefs, vind alleen het argument zwak.

Metchu

Bericht door Metchu » 29 mar 2012, 14:33

Afbeelding

Luco

Bericht door Luco » 29 mar 2012, 14:47

Arthur schreef:Nee joh, jij bent de vermoorde onschuld. Doet nooit iets... zijn altijd de anderen. En anders heeft DF het wel gedaan of fout gedaan, dat kan ook. En daarmee inhakende op je laatste zin; nee, helaas niet!
Luco schreef:Ik zeg niks negatiefs, vind alleen het argument zwak.
Jammer he :lol:

Ik zeg overigens nergens dat ik de vermoorde onschuld ben, en ja ben misschien vaak te kritisch of verwacht teveel, maar als ik echt negatief zou zijn over DF dan zou ik inderdaad wegblijven.
En er zijn dingen op DF en ook op de DF trackdays die ik niet snap of vreemd vind, maar ik zeg daar juist bewust niks over, maar goed jij hebt naturlijk nooit ergens kritiek op :tooth:

Arthur

Bericht door Arthur » 29 mar 2012, 14:57

We hebben het nu over jou en niet over mij. Je zit niet meer op de lagere school. Maar goed, ook daar wil ik best iets over zeggen. Ik heb nl zeker wel eens ergens kritiek op. Op dat hopeloze volk wat altijd maar op alles loopt af te geven en elke kans aangrijpt om de boel op te naaien en af te kraken.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 29 mar 2012, 14:59

Arthur schreef:Op dat hopeloze volk wat altijd maar op alles loopt af te geven en elke kans aangrijpt om de boel op te naaien en af te kraken.
Behalve als ze korting krijgen. Dan staan ze ervoor in de file en vooraan.

Luco

Bericht door Luco » 29 mar 2012, 15:05

Arthur schreef:We hebben het nu over jou en niet over mij. Je zit niet meer op de lagere school. Maar goed, ook daar wil ik best iets over zeggen. Ik heb nl zeker wel eens ergens kritiek op. Op dat hopeloze volk wat altijd maar op alles loopt af te geven en elke kans aangrijpt om de boel op te naaien en af te kraken.
Dat jij me zo ziet is dan echt jouw probleem.
Als er positieve dingen zijn zeg ik dat ook.

Arthur

Bericht door Arthur » 29 mar 2012, 15:10

LOL!!!
Ik kan je vertellen dat dat nooit mijn probleem zal worden!

Luco

Bericht door Luco » 29 mar 2012, 15:18

Hebben we toch weer een probleem opgelost :bloemetje:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 29 mar 2012, 15:19

Afbeelding

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 29 mar 2012, 15:22

Arthur schreef:Overal een aanleiding in zien om iets negatiefs te zeggen over DF en dan sta jij, mede, vooraan. Voor jou geldt hetzelfde; klik dit draadje dan gewoon weg. Of anders blijf lekker weg met je negatieviteit.
Ik was dus niet enige die dit opviel.............

Peric

Bericht door Peric » 29 mar 2012, 15:32

Nee hoor, maar goed, ik schreef er bewust niets over.. :)

dvh

Bericht door dvh » 29 mar 2012, 15:42

Fwiw, ik heb nooit een popup :hmmm:
Gebruik Safari, Explorer, en Google chrome.

Serieus, nooit!

Maar goed. Kan vervelend zijn. Je ontkomt er alleen niet aan.
Reclames voor youtube filmpjes zijn ook vervelend.

Je maakt alle gratis gebruik van een dienst. Minste wat je kan doen is het respecteren.
En gewoon wat klikken is wel zo sociaal. Kan Rico de volgende keer teminsten een 335i kopen :kikker:
Laatst gewijzigd door dvh op 29 mar 2012, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Luco

Bericht door Luco » 29 mar 2012, 15:43

Ach die van de staatsloterij is een paar keer voorbij gekomen, voor de rest geen last, en er staat een kruisje, dus wegklikken is zo gebeurd.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 29 mar 2012, 18:18

@Luco,

Je weet dat ik best met je kan lachen al denk ik echt dat je soms jezelf wat minder nadrukkelijk moet uitdrukken. Als voorbeeld:

1. Je geeft af op BMW, ieder zijn ding, ik snap niet wat het merk bij jouw terweeg brengt, maar als je al de kans krijg zal iedereen dit moeten lezen of horen. In het begin vond ik het wel geinig, maar steeds meer ga ik me er aan irriteren. Dat heeft niets te maken met mijn eigen voorkeuren voor een merk, want die heb ik niet.

2. Binnen DF valt het mij op dat je vaak iets aan te merken hebt, is het niet over het beleid is het wel over hoe anderen zich uiten. Waarom uit je dit zo vaak, je schiet er namelijk niets mee op, behalve weer negatieve berichten? Laat het gewoon zo zijn, jij kan het echt niet veranderen.

3. Als DF iets niet goed doet in jouw ogen, waarom moet iedereen dit dan weten en geef je niet opbouwende kritiek waar ze iets mee kunnen zonder dat je jezelf als betweter laat overkomen? DF mag wat mij betreft geld verdienen aan hun gebruikers, dat doet Facebook en daar hoor je niemand over.

4. Als ik je dan zie op een circuit zoals de laatste keer op de Ring, denk ik nog, Leuk dat Luco er is, kan je altijd wel mee lachen. Als je me dan voor andere af gaat zitten kraken omdat ik iemand een basis meegeef voor zijn eerste circuitkilometers, dan schiet dat bij mij echt in het verkeerde keelgat. Dat komt bij mij over als anderen afkraken om er zelf beter uit te zien. Gewoon niet doen.

Dit zijn zo even wat punten van opbouwende kritiek, niets te nadelen van jouw, ik weet dat ik ook met je kan lachen, maar probeer gewoon alles wat positiever te benaderen. Je zal zien dat positieve energie uiteindelijk dezelfde reactie uitlokt richting jouw.

:swinging: :bloemetje:

Luco

Bericht door Luco » 29 mar 2012, 18:29

:thumbup:

1 das gewoon tegengas tegen alle bmw fappers, heb niks met, maar ook niks tegen bmw

2 Ik denk soms dat dingen beter kunnen.

3 DF doet veel goed, stukken van Mathijs lees ik met veel plezier, df trackdays waren voor mij altijd top, niks te klagen, kritiek is/moet altijd opbouwend zijn, komt dat niet zo over is dat niet de bedoeling. En geld verdienen mogen ze zeker, daar halen veel mensen hun plezier uit.

4 Was niet als afkraken bedoelt, sorry als je dat zo gevoeld hebt, was zeker niet de bedoeling, was leuk je weer te zien.

Maar er wordt van een mug een olifant gemaakt, er klaagt iemand over popups en dan wordt als argument aangedragen dat als je er maar op klikt de trackdays misschien goedkoper kunnen, misschien maakt 50% hier wel geen gebruik van de trackdays, vandaar dat ik het een zwak argument vond, niet meer en niet minder, kijk dat de site ook moet blijven draaien snap ik ook, zeg dat dan ook gewoon.

Emiel

Bericht door Emiel » 29 mar 2012, 18:32

Ik heb geen last van popups. Heb er 0,0

( bezoek ook enkel het forum, zal daar aan liggen ? )

Snipe

Bericht door Snipe » 29 mar 2012, 18:36

Emiel schreef:Ik heb geen last van popups. Heb er 0,0

( bezoek ook enkel het forum, zal daar aan liggen ? )
De advertenties die bedoeld worden zijn feitelijk geen pop-ups in de klassieke zin van een nieuw browserscherm met hysterisch knipperende toestanden. Het gaat om de advertenties die over een deel van de homepage uitgerold worden.
Ook die zijn er in principe niet op DF, maar soms glipt er een enkele tussendoor. Gisteren draaide er op het forum ook een banner die in beeld bleef. Als je naar beneden scrollde, bleef de banner linksboven in beeld. Dat leek me eerder een fout in het script van die banner dan dat het echt zo bedoeld was.

dvh

Bericht door dvh » 29 mar 2012, 18:38

@Luco.

De opmerking van Perry beschouw ik dan ook meer als een grapje dan een serieus argument.
En toch wringt er ergens een schoen waardoor je er elke keer weer als een brulaap op in moet gaan.

Zegt iemand er iets van krijg die de opmerking : " dat is jouw mening" " dat mag jij weten " " jou probleem".
Imho een zwakte argument. Het valt gewoon op, in negatieve zin, bij iedereen.

Is geen mening, iedereen weet het, en een probleem ? Dat mogen de mods uitmaken.

Plaats reactie