@Luco,
Je weet dat ik best met je kan lachen al denk ik echt dat je soms jezelf wat minder nadrukkelijk moet uitdrukken. Als voorbeeld:
1. Je geeft af op BMW, ieder zijn ding, ik snap niet wat het merk bij jouw terweeg brengt, maar als je al de kans krijg zal iedereen dit moeten lezen of horen. In het begin vond ik het wel geinig, maar steeds meer ga ik me er aan irriteren. Dat heeft niets te maken met mijn eigen voorkeuren voor een merk, want die heb ik niet.
2. Binnen DF valt het mij op dat je vaak iets aan te merken hebt, is het niet over het beleid is het wel over hoe anderen zich uiten. Waarom uit je dit zo vaak, je schiet er namelijk niets mee op, behalve weer negatieve berichten? Laat het gewoon zo zijn, jij kan het echt niet veranderen.
3. Als DF iets niet goed doet in jouw ogen, waarom moet iedereen dit dan weten en geef je niet opbouwende kritiek waar ze iets mee kunnen zonder dat je jezelf als betweter laat overkomen? DF mag wat mij betreft geld verdienen aan hun gebruikers, dat doet Facebook en daar hoor je niemand over.
4. Als ik je dan zie op een circuit zoals de laatste keer op de Ring, denk ik nog, Leuk dat Luco er is, kan je altijd wel mee lachen. Als je me dan voor andere af gaat zitten kraken omdat ik iemand een basis meegeef voor zijn eerste circuitkilometers, dan schiet dat bij mij echt in het verkeerde keelgat. Dat komt bij mij over als anderen afkraken om er zelf beter uit te zien. Gewoon niet doen.
Dit zijn zo even wat punten van opbouwende kritiek, niets te nadelen van jouw, ik weet dat ik ook met je kan lachen, maar probeer gewoon alles wat positiever te benaderen. Je zal zien dat positieve energie uiteindelijk dezelfde reactie uitlokt richting jouw.