Ja, hij is echt niet zo 'ijskoud' als men beweert. Hij schijnt irl erg grappig en behoorlijk sociaal te zijn, maar wel op zijn manier. Superstrakke actie van de snowmobiel wedstrijd. James Hunt was het bewijs dat je best losjes kon leven en toch succesvol kon zijn. Voor hem waren er al meer geweest. Het bekende 'ik zuip me helemaal klem als reserverijder op Le Mans' verhaal is inmiddels wel bekend denk ik. 'Doe maar geen cola tijdens de pitstops, maar bier!'. 8)
De tennisbaan waar ik al eerder aan refereerde is er één in zwitserland. In het dorpje waar hij en Schumi in de buurt wonen (ik wist niet dat Kimi ook in CH woonde). Je wordt daar geen lid, maar je wordt aandeelhouder van die club. Kimi heeft de hele tennisbaan al een paar keer afgehuurd, om vervolgens op één baan lekker te barbequen met zijn maties. Hij en Der Michael schijnen toch best goede vrienden te zijn. Meer dan we ooit op TV zullen zien.
Ik hoop echt dat hij de nieuwe wereldkampioen wordt. Hamilton mag volgend jaar van mij.
Schumacher stopt er mee