(anders toch maar een BMW

Huh? Wie zegt dat het over een circuit auto gaat? David heeft toch een 2,5 meter brede BMW M3 met Drenth bak voor op het circuit? Ik dacht dat dit draadje ging om een nieuwe daily?Luc B schreef:Vond je de V8 niet tekort doen voor de R8 , is infeite dezelfde motor als uit de RS4. RS4 is een kanon van een auto , maar vond toch dat de V8 qua gevoel wat ''droog'' is. Zat naar mijn beleving lang niet zoveel gevoel in , en lijkt mij voor een R8 toch wat pk's te kort te komen . De V10 is net dat beetje feller.steve smith schreef:Als daily is zo'n R8 ding prima. Heb er best lol mee gehad, is een allemansvriend in sportautio jasje. En gezien het een afschrijvingswonder is kun je zo hier en daar best een V8 vinden voor heel (relatief) weinig centjes. Als "sport" auto haalt zo'n ding het niet, maar als daily-met-supercar-uitstraling is zo'n ding eigenlijk best goed. Die V10 kost een stuk meer, en vind ik eigenlijk een beetje minne motor, er zitten wat compromissen in zoals een verkeerde blokhoek en raar geslepen krukas ter compensatie. Loopt ook nooit netjes, altijd een fractie ondrond en een vibratie. BMW V10 loopt 100x netter. De V8 is een oude bekende en zijn de kinderziektes wel uit. Als daily zou mij dat de antrekkelijkere auto lijken, mede ook omdat er gewoon op elke straathoek een servicepunt zit.
Groeten van een niet-Audi liefhebber
Ik snap je redenering helemaal over de daily-met-supercar uitstraling. Maar het gaat hier voor circuit auto. Dan lijkt mij de v8 toch te kort te doen.
Excuses, beetje mislezen .steve smith schreef:Huh? Wie zegt dat het over een circuit auto gaat? David heeft toch een 2,5 meter brede BMW M3 met Drenth bak voor op het circuit? Ik dacht dat dit draadje ging om een nieuwe daily?Luc B schreef:Vond je de V8 niet tekort doen voor de R8 , is infeite dezelfde motor als uit de RS4. RS4 is een kanon van een auto , maar vond toch dat de V8 qua gevoel wat ''droog'' is. Zat naar mijn beleving lang niet zoveel gevoel in , en lijkt mij voor een R8 toch wat pk's te kort te komen . De V10 is net dat beetje feller.steve smith schreef:Als daily is zo'n R8 ding prima. Heb er best lol mee gehad, is een allemansvriend in sportautio jasje. En gezien het een afschrijvingswonder is kun je zo hier en daar best een V8 vinden voor heel (relatief) weinig centjes. Als "sport" auto haalt zo'n ding het niet, maar als daily-met-supercar-uitstraling is zo'n ding eigenlijk best goed. Die V10 kost een stuk meer, en vind ik eigenlijk een beetje minne motor, er zitten wat compromissen in zoals een verkeerde blokhoek en raar geslepen krukas ter compensatie. Loopt ook nooit netjes, altijd een fractie ondrond en een vibratie. BMW V10 loopt 100x netter. De V8 is een oude bekende en zijn de kinderziektes wel uit. Als daily zou mij dat de antrekkelijkere auto lijken, mede ook omdat er gewoon op elke straathoek een servicepunt zit.
Groeten van een niet-Audi liefhebber
Ik snap je redenering helemaal over de daily-met-supercar uitstraling. Maar het gaat hier voor circuit auto. Dan lijkt mij de v8 toch te kort te doen.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=176.900 EUR
MwSt. nicht ausweisbar
Sportwagen/Coupé, Gebrauchtfahrzeug
EZ 08/2007
16.200 km
Benzin
390 kW (530 PS)
Automatik
Neuh, 1/4 voldoetDavid R. schreef:2.5 meter breed. Dan heb jij zeker ook een lul van een meter. Maar je hebt wel gelijk, het gaat over een daily.
RVV schreef:Goh is die R8 al weer sinds 2007 op de markt.. de tijd vliegt.
Vind het vanuit bepaalde hoeken een prachtig ding. Net niet, net wel achtige dingen.. dat heb ik nou weer niet bij een R8. Zit voor mijn gevoel wel erg in de Ferrari/Lambo hoek qua concept. Overigens zou ik de GT3 gewoon inruilen op een nieuwe 911. Minder hardcore, maar als daily lijkt het me een perfecte auto. Vind een 911 ook minder "ordinair" dan een R8.
Ja de M5 is inderdaad ordinair, maar dat ontken ik verder ook niet. De R8 is niet ingetogen, en tegenover ingetogen staat ordinair imho.Ordinair? En dat zegt een ex-M5 rijder, haha
Als er één auto een ordinair imago heeft is het bij uitstek de M5 wel.Kijk volgende keer eens goed naar de mensen die in een R8 rijden tov een M5 rijder.
Niet iedereen Rebel...en hey David vraagt of het was is dus krijg je meningen van anderen....nogmaals ik heb dr geen meter in gereden *(zou dat best willen) maar vind het een "net niet" auto.....En wees blij dat niet iedereen hem mooi vind anders reden er allemaal van die afgekoelde Lambo's rondRebel schreef:Een gele S3? Oh my gosh![]()
Het blijft vermakelijk hoe iedereen precies weet hoe een R8 ter waarde van 170.000 euro rijdt. Welke versnellingsbak flut is, hoe slapjes een V8 van de plaats komt. Sommige hadden hem zelfs bijna aangeschaft en zagen juist op tijd Maria verschijnen die hun kwam behoeden voor deze aanschaf..
Nog niets voor erbij.Rebel schreef:@Cavallino, welke auto hebben ze nu bij jou thuis gekocht, nadat de R8 was afgevallen?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], bartje325i, Google [Bot], Luco en 39 gasten