Volgens mij is meneer zelf, eerder een gevaar, als je als Duitser het lef hebt om kritiek te uiten op Israel, die hoofdzakelijk door Joden wordt bevolkt, waar toch zo'n 70 jaar geleden iets mee gebeurd is, met name deze combinatie, dan weet ik waar de berlijnse muur gebleven is....., bij meneer voor het hoofd.
Met dergelijke uitspraken is iemand zo'n 80 jaar geleden ook begonnen.
Ben het dan ook deze keer compleet met Hielke eens, wij laten toch elke keer de USA de rommel opruimen, zodat we zelf ons lekker "politiek" correct kunnen gedragen.......
En tuurlijk spelen er ook andere belangen, maar die spelen overal.
De haat tegen amerika is puur populisme en wordt gevoed door jaloezie en onmacht, ven voor de duidelijkheid, ik zie ook heel veel dingen in de USA wwaar ik van kots, maar ben toch blij dat ze er zijn, om gekken als bin laden en saddam hoessein iig niet de kans te geven dezelfde dingen uit te halen als Hitler.
Denk er maar eens over na, hoe de wereld er uit zou zien zonder de USA........, in het meest gunstige geval hadden we hier duits gesproken, of russisch, maar de kans was zo langzamerhand groot geweest dat het groot perzische rijk nu heerste, nou heb ik het geluk dat ik een man ben, maar als vrouw.........
Veroordelen is makkelijkerder dan oplossen...