Banjo Clio RS
- Dennis van der Schoot
Re: Banjo Clio RS
Ziet er goed uit!
- Banjo Clio RS
Thnx Dennis.
- duifjes.com
Gaaf ding! lijkt me een duiveltje op CPZ tov van andere ogenschijnlijke snellere auto's!
- WJ
Echt een gaaf ding, kleuren doen het ook erg goed zo. 

- Banjo Clio RS
THNX mannen...Het oog wil ook wat toch dus vandaar de oranje accenten
Kon op CPZ best leuk meekomen met de andere trackday-autos!
De echte circuit-autos is natuurlijk een ander verhaal,maar is voor mij puur hobby.
Gaat hopelijk in April nog x op Assen rijden en daarna begin Mei naar Spa.
Denk dat ik op die 2 vlakkere circuits beter uit de voeten kan met het vermogen wat op hogere
toeren vrijkomt en dus snellere rondes kan draaien! Op CPZ zijn de rechte stukken eigenlijk net te kort!
In de bochten is het altijd leuk spelen met de Cliko,moet alleen nog beter de remmen leren kennen.
Heb afgelopen vrijdag denk ongeveer op 80% gereden en iedere keer bij 7000rpm overgeschakeld.
Toerenbegrenzer schiet erin bij 8200rpm,maar wil onnodige hoge toeren-belasting voorkomen!

De echte circuit-autos is natuurlijk een ander verhaal,maar is voor mij puur hobby.
Denk dat ik op die 2 vlakkere circuits beter uit de voeten kan met het vermogen wat op hogere
toeren vrijkomt en dus snellere rondes kan draaien! Op CPZ zijn de rechte stukken eigenlijk net te kort!
In de bochten is het altijd leuk spelen met de Cliko,moet alleen nog beter de remmen leren kennen.
Heb afgelopen vrijdag denk ongeveer op 80% gereden en iedere keer bij 7000rpm overgeschakeld.
Toerenbegrenzer schiet erin bij 8200rpm,maar wil onnodige hoge toeren-belasting voorkomen!
- Frank280zx
- Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie
Allereerst vet bommetje ziet er strak uit .. maar Spa ... is een hele hoop maar absoluut niet vlak.Banjo Clio RS schreef:THNX mannen...Het oog wil ook wat toch dus vandaar de oranje accenten![]()
toeren vrijkomt en dus snellere rondes kan draaien!
Eau Rouge is met je Clio terug naar zijn 3 als het niet zijn 2 is en Kemmel Straight is wat we noemen 'vals plat' dat lijkt vlak maar is dat absoluut niet. en loopt eigenlijk tot net na Les Combes nog redelijk omhoog! (voldoende om vermogen te missen)
Brussels is berg af en vanaf Courbe Paul Frere loopt het voor mijn gevoel tot la source gewoon lekker omhoog.

Assen ga je wel lol hebben das vlak, hoewel dat wat betreft het vergelijk met Zandvoort voor mijn gevoel niet veel rechter is

Anyhow goed bezig!!!
- Banjo Clio RS
@ Frank : moet je zeker gelijk geven,woordkeuze vlakker is niet goed verwoord door mij.
Op Assen komt het vermogen idd veel beter tot zijn recht.
Op Spa Eau Rouge hoger in de toeren in zijn 3 en daarna kemmel omhoog in zijn 4.
Vanaf Malmedy les combes tm stavelot lekker doorstampen in de bochten en vanaf stavelot tm chicane vindt ik zelf een gaaf snel stuk........Bedankt voor jouw corrigerende uitleg
Op Assen komt het vermogen idd veel beter tot zijn recht.
Op Spa Eau Rouge hoger in de toeren in zijn 3 en daarna kemmel omhoog in zijn 4.
Vanaf Malmedy les combes tm stavelot lekker doorstampen in de bochten en vanaf stavelot tm chicane vindt ik zelf een gaaf snel stuk........Bedankt voor jouw corrigerende uitleg

- Bijlagen
-
- 1466_20120316-DF (4).JPG (77.97 KiB) 677 keer bekeken
- Frank280zx
- Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie
Geen correctie hoor 
Zolang je maar lol hebt geld wat mij betreft voor sturen
heb de meeste lol gehad in een oude opel kadett city in race trim ( 1.6je ) maar dan weer niet op Spa 

Zolang je maar lol hebt geld wat mij betreft voor sturen