Nog nooit een bruiloft gedaan en lijkt me derhalve ook te risicovol om als enige fotograaf dit voor je te doen. Je kan het niet zeg maar nog een keer overdoen als de foto's tegenvallen.Metchu schreef:OPROEP
wie heeft er de "kunde" en zin om een fotoshoot te doen met de Metchu de bruidegom en z'n bruid :bro:
Ik wil geen statische studio foto's maar energieke locatie foto's. Iemand tips, of eventueel bereid zelf (uiteraard tegen een vergoeding) foto's te schieten?
Ik wacht wel al enige tijd op een kans om ervaring op te doen als 2e fotograaf naast iemand die ervaring met bruiloften heeft. Daarvoor ben ik zeker beschikbaar. Kostenloos. Moet uiteraard wel in agenda's passen en niet aan de andere kant van de wereld zijn waardoor het mij heel veel geld gaat kosten. Maar tijd wil ik hier indien het agenda technisch past zeker in beschikbaar stellen.
En als je zegt prima maar ik neem het risico als enige fotograaf met je dan wil ik dat ook best doen. Maar IK zou dat niet doen en het je zeker niet aanbevelen. Daar is een bruiloft te belangrijk voor.
Gr.,
Mark.
... en (hopelijk) morgen hier wat platen van mij uit uit Gran Canaria waar ik weekje hebt vertoefd. Aan de inzet heeft het in ieder geval niet gelegen. 5:30 opgestaan om zonsopgang foto's te nemen aan de kust, half in het water op rotsenstrand en natuurlijk een onverwachte hoge golf die mij natter maakte dan verwacht maar gelukkig niet m'n apparatuur raakte...