Je kan er over het algemeen te weinig gebruik van maken, ten zij je dan als de bekende aso bekend wil staan........

A man is happiest when there is a balance between his needs and his possessions - Trevanian, Shibumi
Robin schreef:A man is happiest when there is a balance between his needs and his possessions - Trevanian, Shibumi
Ludwig WittgensteinAlles wat uitgesproken kan worden, kan duidelijk uitgesproken worden.
da's indd. ook factor die je zeker niet moet vergeten bij aanschaf. prijstechnisch gezien zijn de 335i's wel interessant aan het worden, met een dikke 26k heb je 'em al voor de deur staan....RVV schreef:Romo dat niet 6K toeren kunnen draaien in Nederland slaat natuurlijk nergens op![]()
Elke kilometer in een e90/92 M3 kan boven de 6K toeren. De vraag is of je dat ook wilt.
Grote verschil tussen de e90 M3 en 335i zit hem denk ik ook in het brandstof verbruik. De e90 zit in de e60 M5 hoek en de 335i in de e46 M3 hoek..
Ach wat maakt het uit... nou met de huidige benzineprijzen is tanken niet echt meer löllig. Elke 2 weken 3 volle tanken in de e90 M3 gaat ook snel vervelen.
Dus ik zou met die ervaring inzetten op de 335i.. maar het blijft altijd knagen dat je de M3 niet hebt gekozen.. eenmaal dat traject afgelopen.. en een jaar dikke lol met een M te hebben gehad.. ga je weer relativeren.. Beetje de Romo gedachtegang zeg maar..
Grootste nadeel... a major afschrijfkater met zo'n M3... ppff wordt nog ziek als ik aan die M5 denk op afshrijfgebied.
+1Niels schreef:LOL@Ruben![]()
Zoals Macboy al aangeeft, met veel kilometers per jaar de 335i en met weinig de M3. Volgens mij heeft Boris weekenden van 2 weken en nagenoeg geen woon-werk dus dan zou ik voor de M3 gaan. Wel eentje met goede garantie voorwaarden.
Neee joohhh hij zit alleen nog maar op kantoor met zijn voeten in de luchtNiels schreef:LOL@Ruben![]()
Zoals Macboy al aangeeft, met veel kilometers per jaar de 335i en met weinig de M3. Volgens mij heeft Boris weekenden van 2 weken en nagenoeg geen woon-werk dus dan zou ik voor de M3 gaan. Wel eentje met goede garantie voorwaarden.
Ja, de andere duitsers ja. Nissan laat zien hoe het echt moet met de GTR.romo schreef:Hoe dan ook is en blijft een M3 ook wel iets speciaals, hoe zeer velen (haters gonna hate) dit ook willen bagatelliseren .........kretologie als marketing, centenkwestie, niet circuit proof ten spijt...............het is nog altijd, in alle generaties the car to beat......the BENCHMARK, de meetlat waarlangs andere fabrikanten hun producten (willen) meten..........
Dat is inderdaad een mooi exemplaar zeg !Niels schreef:In principe betaal je garantie natuurlijk altijd zelf maar ik denk dat je wel aardig op een M kunt leeglopen![]()
Maaral heeft een M3 sedan staan voor 50K met weinig kilometers: http://www.maaral.nl/bmw2/admin.occ/dat ... asion=2876
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten