RVV schreef:
Maar blijkbaar rinkelt het belletje niet.. gewoon stompzinnig verblind door de Apple marketing..
Die bovenste dingen hebben allemaal wel een USB aansluiting en OS dat niet bedoeld is voor touch... misschien iets voor jou?

RVV schreef:
Maar blijkbaar rinkelt het belletje niet.. gewoon stompzinnig verblind door de Apple marketing..
Ieder z'n eigen ding.RVV schreef:Internet verbinding is retesnel!
Robin, ik zou in de basis megaenthousiast moeten zijn over de iPad. Alleen is dat niet zo. Maargoed ik hou er over op, het is mijn ervaring, doe er mee wat je wilt en anders doe je er niets mee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qp0HIF3S ... ata_player[/youtube]Andre schreef:Lol@rico s betoog.
Ik vindt apple producten ook wel leuk. Maar als ik mensen zie die met een ipad foto s en filmpjes aan het maken zijn dan vindt ik dat sneu.
Als ik dan inderdaad wat rico zegt het journaal zie met een hoop fanboys voor de deur die het klappen filmen van de apple medewerkers, zodra de eerste over de drempel komt dan krijg ik jeuk. En als je die volwassen mensen dat ook nog doen met een ipad dan kijk ik dat met hoofdschuddend nee tegemoet.
Maar voor de rest ben ik wel blij met me ipad en de nieuwe Ipad zal er tzt ook wel komen. Maar voor zo n ding in de rij staan ----> never!!!!
+1Macboy schreef:Even op internet surfen met een opstarttijd van een halve seconde en dit bericht in 20 seconden getikt. Nee sommige mensen zijn gewoon anti om het anti zijn denk ik.
Het is de beste uitvinding ooit, gekopieerd door de hele wereld. Apple snapt het. De wereld volgt vanzelf.
Volkomen mee eens. Maar dat gebeurd toch overal. Leg bijvoorbeeld de link naar auto's... Ook Opel en Renault hebben 'pareltjes'.Windows en Android hebben gebruikers, Apple heeft aanbidders. Waarvan 80% blind afgaat op de Apple marketing, de dingen de hemel in prijst, zonder te weten wat de alternatieven zijn (en die zijn er zat, sommige nog beter op veel vlakken). Fuck the Apple church aanbidders!
Had ..een mooier scherm.k33z schreef:....De Macbook Air heeft een mooier scherm.....
Zulke plaatjes kan ik ook maken.Tom schreef:Tja dat gevecht tussen Samsung en Apple.. het is mooi dat ze kritiek hebben maar waarom lopen ze zoveel te kopieeren?
Nog een plaatje.. before en after iphone
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, liquidpopcorn, tomgtr, wackywim en 9 gasten