Motoren zijn vrij lastig omdat er veel ronde vormen inzitten en vaak geen ruimte om netjes de folie te laten eindigen, zoals bijvoorbeeld bij de tank.michaelvg schreef:@JWD hoe zit dat eigenlijk met motoren? ik zie daar niets van op jullie prachtige site te staan worden die ook gedaan of is dat eigenlijk not done? Een goede vriend van me wil zijn gsx-r laten wrappen om te voorkomen dat hij beschadigd haha![]()
Er zijn natuurlijk andere delen op een motor die wel weer goed te wrappen zijn dus hij kan altijd even langsrijden om te bespreken wat hij wil laten doen.
We hebben al wat Vespa's gedaan en die worden erg gaaf maar er gaat bijna net zoveel tijd inzitten als een grote auto

@Ferdi Gielen, Dat is een aparte deuk, er zitten meerdere hoogteverschillen in als ik het goed zie.
Helaas is het voor mij moeilijk te beoordelen zo, maar zoals ik aangaf heb ik deuken zien verdwijnen waarvan ik dacht dat het nooit zou lukken, een goede uitdeuker (zonder spuiten) zou je hier uitsluitsel over moeten kunnen geven.