Die gele Techart is ook super

En die dame in de GRIP film is echt

O jawel hoor, heel graag zelfsSpyderFerdi schreef:Die Groene Ruft zum kotsen: O-O-Gerzo style.
Wil je toch niet in gezien worden in zo'n hok.
Ik had ook al zoiets vernomen, behoorlijk zonde in mijn ogen...Macboy schreef:De nieuwe GT3 komt alleen met PDK lees ik net !
Bron: AMS
Mooi manMacboy schreef:De nieuwe GT3 komt alleen met PDK lees ik net !
Macboy schreef:De nieuwe GT3 komt alleen met PDK lees ik net !
Macboy schreef:Waaruit leid je af dat het negatief is ? In de racewereld wordt al jaren sequentieel geschakeld en in mijn racestoel doe ik het ook al zo'n 12 jaar dus ik weet hoe sportief het kan zijn.
(overigens heb je wel gelijk dat ik het als negatief zie, keuze aan de klant laten vind ik, maar je kon dat niet weten na het lezen van mijn post)
Altijd grappig dat als een "PDK échte klappen" maakt, dat die dan goed is.cooldragon schreef:... en PDK in de sportplus stand maakt echt wel klappen.
Je zou t eens zelf moeten ervaren denk ik..
was vooral figuurlijk bedoeld, in de trant van snelheid.SpyderFerdi schreef:Altijd grappig dat als een "PDK échte klappen" maakt, dat die dan goed is.cooldragon schreef:... en PDK in de sportplus stand maakt echt wel klappen.
Je zou t eens zelf moeten ervaren denk ik..
Het beste schakelsysteem in een auto is er eentje die je totaal niet meer merkt, of die er niet is!
Schakelen is in beginsel een defect als het om autorijden gaat. Al die hightec superfast shifters worden gemaakt om de het inferieure schakelen te elimineren. Zie F1. Dat is bedoeld om sneller te zijn. Uiteindelijk dient het alleen dát doel. Schakelen heel/tow is wel leuk, maar natuurlijk een krakkemikkig gedoe. Er zijn ook weinig hedendaagse mensen die kunnen kantklossen, waarom? Omdat je je kant voor je sjarrelels gewoon kunt kopen (bijwijze van spreken dan hé .. ?:)
Meen je dat nou? Ik vind het echt super oudbollig.. Erg lelijk.Mark Nauta schreef:Dat spoilertje is erg netjes, Porsche Tequipment dacht ik. Die bekleding is echt fantastisch zeg!JP schreef:RUF RT-35
Because race car.SteV6 schreef:Wie legt mij uit waarom PDK of DSG zou moeten klappen bij schakelen?
shiftlock is bij terug schakelen, daar hebben dat soort auto's over het algemeen automatisch tussengas zeg maar, werkt super en voorkomt dat shiftlock zeg maar.SteV6 schreef:Wie legt mij uit waarom PDK of DSG zou moeten klappen bij schakelen? De sport van handschakelen is toch ook om dat zo soepel mogelijk te laten verlopen om shiftlock te voorkomen???
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], wjt en 5 gasten