ik ben eruit !!!!
-
Dank voor alle enthousiaste reactie's!!
Ik zal de discussie niet weer op gang helpen maar het is inderdaad geen 130 met intrax
.Over een maand of 3 heb ik andre z'n droomauto in de garage.Een M3 E30 MET 300 pk 4 cilinder en intrax.Helaas bied dat niet genoeg comfort om 50 k per jaar mee te rijden.Overigens kan ik andre z'n kritische opmerkingen altijd wel waarderen,alleen was ik in dit geval NIET op zoek naar een RACEauto voor de openbare weg.
Tristan schreef:En niet om te rijden?Andre schreef:Mooie auto om te zien!
Ik zal de discussie niet weer op gang helpen maar het is inderdaad geen 130 met intrax

-
-
Dit is m'n M5 die ik graag (HEEL SNEL) wil verkopen
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_adve ... 2282066027#
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_adve ... 2282066027#
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Gefeliciteerd Leonard. Ja de RS4 is DE Audi die ik zou kiezen als BMW en Porsche en Ferrari en Aston Martin en de Z06 etc niet zouden bestaan
104.000,- euro zal wel OK zijn hoor, maar wat heeft die kar dan niet nieuwe gekost
:
Ennuh over een half jaar een nieuw model A4 toch, vind je dat niet knullig?????
Anyway succes ermee.

104.000,- euro zal wel OK zijn hoor, maar wat heeft die kar dan niet nieuwe gekost

Anyway succes ermee.

-
Toch maar even een reactie aan wagen: De BMW heb ik gemotiveerd waarom niet,jij spreekt altijd over te groot (M5) en dat gevoel had ik ook als dat geen keus was heeft BMW geen keusRobin schreef:Gefeliciteerd Leonard. Ja de RS4 is DE Audi die ik zou kiezen als BMW en Porsche en Ferrari en Aston Martin en de Z06 etc niet zouden bestaan![]()
104.000,- euro zal wel OK zijn hoor, maar wat heeft die kar dan niet nieuwe gekost:
Anyway succes ermee.

104k heb ik niet betaald nieuw koste de auto 123k.Het nieuwe model komt zeker maar dat word pas volgend voorjaar en dan is de nieuwe M3 sedan er.

- Michel P
- Daniel
Dikke bak hoor, gefeliciteerd ermee. Ik ben altijd wel een fan geweest van die superstations van Audi, vind een RS4 alleen veel te duur. Voor dat geld toch liever iets echt opvallends. Daarentegen, als praktische daily driver (en het maakt je niks uit dat ie zuipt als een tempelier) is het een prachtige package 

-
Rein schreef:Mooi!![]()
Maar waarom een avant? (
Dit is de enige Audi die ik mooier vind als sedan dan avant. )
Die M5 van je is trouwens ook erg mooi, 25k is volgens mij ook wel een nette prijs.
Rein ik vind de avant mooier en in mijn geval pracktischer!! Daarnaast denk ik dat de avant een hogere restwaarde heeft mede omdat er in het begin alleen maar sedan's zijn verkocht
- Peter Tunissen
- Lars Bouten
-
Lars Bouten schreef:Mooie auto en gefeliciteerd!
Ik weet je te vinden als Autokampioen een RS-jubileum viert
Veel plezier ermee!
Vond je de CSL trouwens te hard core.? Je had het er namelijk op Zandvoort over dat je die wilde aanschaffen.
wil nog steeds zo'n auto aanschaffen alleen wil ik die puur voor hobby en denk dat het verstandig is dat ik nog een paar jaar wacht zodat de prijs wat lager is.
-
Peter Tunissen schreef:Heb je daar misschien ook al wat plaatjes van?leonard schreef:Over een maand of 3 heb ik andre z'n droomauto in de garage.Een M3 E30 MET 300 pk 4 cilinder en intrax.
nee die heb ik nog niet. De kooi zit er al in en de motor is gebouwd maar ik ben druk met m'n werk en er moeten een aantal zaken gebeuren die ik zelf moet regelen dus ligt het nu even stil.
-
-
- Lars Bouten
- RVV
Goeie argumenten Leonard, eigenlijk heeft die RS4 ook geen concurrenten. M5 is bruut maar totaal andere klasse. En je weet wat die klasse is want je hebt immers een 535d gehad. Ikzelf vind die klasse ook te groot. Ik wil ook niet groter dan de huidige 3 serie/A4 klasse rijden.
nieuwe M3 4 deurs/station is nog erg ver weg, kan zomaar 2 jaar duren, en tot die tijd is de RS4 keizer.
e46 M3 is ook niet echt een alternatief hoewel ik die auto persoonlijk boven de RS4 verkies, maar dat heeft niks met beter of slechter te maken, maar wat ik bij de auto "voel".
nieuwe M3 4 deurs/station is nog erg ver weg, kan zomaar 2 jaar duren, en tot die tijd is de RS4 keizer.
e46 M3 is ook niet echt een alternatief hoewel ik die auto persoonlijk boven de RS4 verkies, maar dat heeft niks met beter of slechter te maken, maar wat ik bij de auto "voel".
-
Rico v Velzen schreef:Goeie argumenten Leonard, eigenlijk heeft die RS4 ook geen concurrenten. M5 is bruut maar totaal andere klasse. En je weet wat die klasse is want je hebt immers een 535d gehad. Ikzelf vind die klasse ook te groot. Ik wil ook niet groter dan de huidige 3 serie/A4 klasse rijden.
helemaal eens met je!!!
De M3 vind ik ook een prachtige 'dikke' wagen maar vanwege 2 deurs geen alternatief voor mij.
Je moet de rs4 zien als een auto tussen de M3 en de M5.De RS4 voelt zwaarder aan de M3 en agieler dan de M5.
-
Weet je dat héél zeker, dat het niet een ex-demo/companycar van Pon is geweest (zou namelijk niet de eerste zijn die zo verkocht wordt). Is Huub de Jong nog steeds directeur/eigenaar van Autoflevo? Ik ken hem uit de tijd dat hij onder eigen naam o.a. een Audi filiaal in H'sum had. Destijds reed hij ook regelmatig in een RS4 (vorig model), maar ook dat was een ex-Pon auto en die heeft nooit op zijn naam gestaan....leonard schreef:Dank voor de reactie's.Morgen kom mijn auto op internet te koop en die adv. zal ik dan doorlinken naar D-F
Ben echt blij met m'n aankoop.Vorige week wist ik echt niet wat ik wilde.Of een M5 of een 335d of een 535d of een RS4(luxeprobleempje ik weet het). Maar dit is echt een auto waar ik veel plezier aan ga beleven!!!
Nee zover ik weet niet.Auto is vanaf nieuw bereden door de eigenaar van autoflevo.Ben in december ook bezig geweest met de auto maar toen paste de prijs me niet,en nu dus wel!!Kasteel schreef:Is dit toevallig de oude auto van Joske? Weet nog wel dat ik bij vw zat en dat er een RS4 station stond met deze stoelen, alcantara stuur en dsi+shield, heeft er dus wel wat van weg.
Heb er ook een rijtrainingsdag op assen bijgekregen is iemand hier die weet wat er op zo'n dag gedaan word??
Had overigens genoeg ander leuk spul in de running destijds S6/S8/A8W12 etc etc
-
Martijn schreef:Weet je dat héél zeker, dat het niet een ex-demo/companycar van Pon is geweest (zou namelijk niet de eerste zijn die zo verkocht wordt). Is Huub de Jong nog steeds directeur/eigenaar van Autoflevo? Ik ken hem uit de tijd dat hij onder eigen naam o.a. een Audi filiaal in H'sum had. Destijds reed hij ook regelmatig in een RS4 (vorig model), maar ook dat was een ex-Pon auto en die heeft nooit op zijn naam gestaan....leonard schreef:Dank voor de reactie's.Morgen kom mijn auto op internet te koop en die adv. zal ik dan doorlinken naar D-F
Ben echt blij met m'n aankoop.Vorige week wist ik echt niet wat ik wilde.Of een M5 of een 335d of een 535d of een RS4(luxeprobleempje ik weet het). Maar dit is echt een auto waar ik veel plezier aan ga beleven!!!
Nee zover ik weet niet.Auto is vanaf nieuw bereden door de eigenaar van autoflevo.Ben in december ook bezig geweest met de auto maar toen paste de prijs me niet,en nu dus wel!!Kasteel schreef:Is dit toevallig de oude auto van Joske? Weet nog wel dat ik bij vw zat en dat er een RS4 station stond met deze stoelen, alcantara stuur en dsi+shield, heeft er dus wel wat van weg.
Heb er ook een rijtrainingsdag op assen bijgekregen is iemand hier die weet wat er op zo'n dag gedaan word??
Had overigens genoeg ander leuk spul in de running destijds S6/S8/A8W12 etc etc
ja dat weet ik heel zeker!!