Mijn ervaring,een waanzinnig snelle auto die prima rijd maar niet echt een sportieve auto.Mijn vorige gechipte 535 gaf me bijna hetzelfde gevoel,altijd power voorhanden maar niet echt uitnodigend.Daarnaast vind ik die 10 cilinder ook niet echt mooi klinken.Toen ik bij Ekris wegreed had ik niet het gevoel dat ik deze auto echt wilde hebben,mede omdat ik vorige week een offerte had laten maken van een 335d en daar ook meehad gereden en dat wel een auto was zoals ik voor ogen had,lekker compact,stugge vering en (relatief) veel feeling in de wegligging.
Daarna naar autoflevo gereden en daar (nogmaals)gereden in de RS4.
Alleen het starten is al een kick!! De mooie roffel die erin zit is veeeel mooier dan de M5!!! Ook is de auto veel sportiever met heerlijke schaalstoelen,lekker communicatieve wegligging en de motor hangt super aan het gas.kortom: dit is mijn auto!!!!
heb hem dus maar gelijk gekocht !!!

dit is hem: http://www.speurders.nl/autos/audi/2759 ... desc.64.99
Afgesproken is dat ik eerst m'n M5 ga verkopen en de RS4 uiterlijk 19 mei afneem.
Dus : TE KOOP : M5 E39 met alle opties Carbonzwart met cognac kleurig leder.NIET door een oude vrouw bereden maar wel door een liefhebber.
130k km vraagprijs 25000 euro's