Machinisten en conducteurs, vraagje:Dennis Cavallino schreef:Een goede autoverkoper gaat met de trein.
Bent u in het bezit van een voertuig waarvoor u 'n rijbewijs nodig bent?
Machinisten en conducteurs, vraagje:Dennis Cavallino schreef:Een goede autoverkoper gaat met de trein.
Inderdaad vreemd bij een E46, was logischer geweest als hij Achmed had gezegd.RVV schreef:Vorige week stond ik voor de Albert H. te wachten met de E46 330d uit 2004 met 140000 op de klok. Vrouw even boodschapje halen. Komt er een 55 plusser (type de gewone man) aan trekt met een vriendelijk mijn portier open en zegt.. Zeg de Berend ik zag je al staan wat doe jij met zo'n nieuwe dikke BMW, gaat zeker goed met het werk, Ik in opperste verbazing, kijk hem aan en zeg "Berend?" verschrikt en stotterend zegt ie tegen mij mij, sorry, sorry ik dacht dat je mijn achter buurman was...
Deze situatie was voor mij samenvattend alles wat Nederland is tegen auto's die (ook al is het maar een fractie) met de kop boven het maaiveld uitsteken. Elke denkbare bekrompenheid was aanwezig. Toonzetting, sarcastisch lachje, afgunstige blik..
dat vind ik toch ook weer anders. een seat en alfa zijn in principe zelfde klassement dusja dan eigen merk rijden. maar seat of alfa maakt geen auto's zoals een 997 turbo dus dan vind ik het wel weer kunnen, had het merk wat hij verkoopt ook maar zulke auto's moeten maken denk ik dan bij mezelf, dan had hij die zelf waarschijnlijk wel geredenAls je meerdere merken vertegenwoordigd *(zoals jij) snap ik dat je niet met alle merken om je pols kunt lopen. Maar een Alfa dealer die prive bijv een Seat zal rijden neem ik minder serieus...Als je iets verkoopt doe dat met passie en dat je er volledig achterstaat! doe het anders niet. Tal van voorbeelden te verzinnen
Inderdaad. En dan nu via Peter R de Vries de krantenkop in het Nieuwsblad van het Noorden:Robertdj schreef:Staat me ook iets van bij. Die was vermist toch?
Berend Drenth (bijnaam Berend Botje), een rijke reder uit Groningen die zijn wrakke schepen de Oostzee opstuurde om later, als de schepen waren vergaan, het verzekeringsgeld op te strijken. Niet deze Berend Drenth, maar de bemanning kwam nooit weerom.
Ik neem aan dat je hem mijn kaartje hebt afgegeven ?RVV schreef:Vorige week stond ik voor de Albert H. te wachten met de E46 330d uit 2004 met 140000 op de klok. Vrouw even boodschapje halen. Komt er een 55 plusser (type de gewone man) aan trekt met een Gemaakt vriendelijk gezicht mijn portier open en zegt.. Zeg de Berend ik zag je al staan wat doe jij met zo'n nieuwe dikke BMW, gaat zeker goed met het werk, Ik in opperste verbazing, kijk hem aan en zeg "Berend?" verschrikt en stotterend zegt ie tegen mij mij, sorry, sorry ik dacht dat je mijn achter buurman was...
Deze situatie was voor mij samenvattend alles wat Nederland is tegen auto's die (ook al is het maar een fractie) met de kop boven het maaiveld uitsteken. Elke denkbare bekrompenheid was aanwezig. Toonzetting, sarcastisch lachje, afgunstige blik..
herkenbaar! zo krijg ik ook wel eens zo'n opmerkingRVV schreef:Vorige week stond ik voor de Albert H. te wachten met de E46 330d uit 2004 met 140000 op de klok. Vrouw even boodschapje halen. Komt er een 55 plusser (type de gewone man) aan trekt met een Gemaakt vriendelijk gezicht mijn portier open en zegt.. Zeg de Berend ik zag je al staan wat doe jij met zo'n nieuwe dikke BMW, gaat zeker goed met het werk, Ik in opperste verbazing, kijk hem aan en zeg "Berend?" verschrikt en stotterend zegt ie tegen mij mij, sorry, sorry ik dacht dat je mijn achter buurman was...
Natuurlijk nam ik die vent niet serieus al was het maar omdat hij de verkeerde voor zich had. Maar wel een blauwdruk voor 95 procent van het klootjesvolk.romo schreef:Zo`n vent nam ik geen seconde serieus............al had je daar met een T-Ford gestaan, dan had ie nog een opmerking gemaakt................gewoon niet gehinderd door enige kennis van zaken........
Wat de boer niet kent, dat vreet ie niet.........en dan ga je dus gewoon zeiken............aldus geschiedde.........
Precies, die 95% ga ik me ook niet over opwinden........RVV schreef:Natuurlijk nam ik die vent niet serieus al was het maar omdat hij de verkeerde voor zich had. Maar wel een blauwdruk voor 95 procent van het klootjesvolk.romo schreef:Zo`n vent nam ik geen seconde serieus............al had je daar met een T-Ford gestaan, dan had ie nog een opmerking gemaakt................gewoon niet gehinderd door enige kennis van zaken........
Wat de boer niet kent, dat vreet ie niet.........en dan ga je dus gewoon zeiken............aldus geschiedde.........
klootjesvolk
` kloot - jes - volk het -woord geringschattend de eenvoudige, onontwikkelde mensen, die een burgerlijk, fantasieloos bestaan leiden
Over vooroordelen gesproken zeg.RVV schreef:Klootjesvolk heeft m.i. niets te maken met het inkomen. Wel met afgunst, zuur, be/veroordelen op de buitenkant.
Maar mensen die 65k netto verdienen per jaar en ook nog 5 supermarkt krantjes uitpluizen voor de goedkoopste aanbiedingen behoren ook tot het klootjesvolk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten