http://www.jdcustoms.nl/2011/11/audi-rs ... frojack-2/
Brushed Steel verschilt heel erg in diverse lichtcondities, wel erg gaaf;
vond ik dus ook toen ik vanochtend ging kijken naar assortiment in kleuren, zag alleen geen chrome dus vandaar dat dit topic soort van geboren is XD een van de betere auto "customizing" sites van NLRebel schreef:Mooi bedrijf JWD met een goede website!
Complimenten voor het wrappen van de Avant. Ziet er nog steeds keurig uit en erg strak!JWD schreef:Ik zie overigens overal op de V.D. Akker sites staan dat het Brushed Aluminium is, laat de klant dit nu niet gaan bestellen aan de hand van de foto's want die kleur is VEEL geler dan Brushed Steel wat daadwerkelijk op de auto zit.
Veel mensen denken: Carwrapping = matzwart. Terwijl je iedere kleur en alle varianten kan verkopen.Jeroen K. schreef:waarom probeer je ze eruit te praten dan? is het zo besmettelijk voor van alles?
Nee hoor, alleen hebben we zoveel gave nieuwe kleuren dat ik liever iets '2012s' verkoop dan dat we iets doen wat op vrijwel elk model al een keer gedaan is.Jeroen K. schreef:waarom probeer je ze eruit te praten dan? is het zo besmettelijk voor van alles?
vind ik niet erg hoor, is hier heel normaal als jongen zijnde om te rijden omdat het zo opvalt, dus ben er ondertussen aan gewentduifjes.com schreef:Als je wilt opvallen waarom dan niet roze....zou echt iets voor je zijn
Scheelt het qua prijs veel als je hem kaal brengt?JWD schreef:Bij de gemiddelde signmaker ben je hem 2-3 dagen kwijt.
Wij rekenen 5 werkdagen (meestal ma>vrij) en bellen natuurlijk als hij eerder klaar is.
Het tijdsverschil gaat hem bij ons zitten in het demonteren, alles wat redelijkerwijs te demonteren is gaat er eerst af.
Hierbij krijg je naar mijn idee een mooier resultaat omdat de wrap doorloopt tot bijv. onder je koplampen, achterlichten e.d. waardoor je aan de buitenkant vrijwel geen verschil ziet met een normaal gespoten auto.
Ook zie je vaak dat er naden gelegd worden op moeilijk te bereiken plekken, wij plakken zover mogelijk alles naadloos.
En heb je hier stiekem ook een antwoord op?Ferdi Gielen schreef:Dan heb ik gelijk nog een andere vraag over wrappen...
Ik heb in het dak van mijn Ibiza 2 kleine plekjes vuurwerkschade zitten, kleine putjes waar de pijl ooit is geland en meerdere herstellers/uitdeukers hebben al gezegd er niet aan te willen beginnen omdat ze het toch niet weg krijgen.
Kan ik hier overheen laten wrappen zonder dat je de deukjes blijft zien?
Auto is zelf schaduwgrijs en zou dan bijvoorbeeld voor een matzwarte wrap gaan
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Forza, Semrush [Bot] en 1 gast