Mischien een Koreaans forum beginnen voor Rebel alleen....lekker rustig hier in de VAG draadjes

Groeten, Obbe
In EU niet maar in de VS is dat hele andere koek. De aantallen in de EU gebruiken ze voor de afronding in JapanRico v Velzen schreef:Tom schreef:Dacht men 25 jaar terug ook toen de japanners hier kwamen
Oke maar dat zijn nu nog steeds geen concurrenten van de duitse premium merken. Zelfs Lexus heeft er moeilijk mee om echt met de grote jongens mee te doen.
Ik ken mensen die in de showroom stonden bij een BMW dealer en daar zeker een half uur rond een bepaalde auto hebben rond gelopen. Maar de arrogante verkopertjes van BMW hadden meer lol om andere dingen erg slecht. Voor een merk als BMW. deze mensen hebben nu allebij een lexus waar ze wel normaal werden behandeld en zijn er erg te vrede over. Zeker over het Redcarpet systeem. Dat is een service die je standaard bij de auto krijgt http://www.lexus.nl/owner_benefits/red_carpet/index.asp en zelfs als je naar schiphol gaat stap je voor de deur uit je auto wordt je auto weg gereden (eventeeul naar je dealer voor onderhoud) en als je je vluchtnummer opgeeft dan staat hij weer gewassen voor de uitgang bij schiphol.Macboy schreef:Was bij een onbekende BMW dealer. Werd meteen netjes te woord gestaan.
Was vorige week bij Lexus in Enschede. Kwam met mijn A3 voorrijden (dus ieg IS potentie nietwaar?) en ben weer naar buiten gelopen na 10 min.
Niemand die me te woord schoot en dat kan natuurlijk niet, omdat Lexus het daarvan moet hebben.
Overigens WILDE ik niet te woord gestaan worden, maar dan zeg ik dat liever zelf "nee ik kijk even rond".
Tja...
Na de introductie van de 3er coupe bij Ekris Veenendaal ook even een rondje gedaan bij andere merken in V'daal/Ede. Wou gewoon eens zien wat ze mij konden bieden als alternatief voor de 3er coupe (E92). Wie helpt mij wie niet:Robin schreef:En wat Joop zegt: We hebben hier een grote Mercedes dealer. De PkW verkoper kende ik niet, ik stapte 'dr 'ns binnen. Man groet mij niet, doet erg ver weg 'arrogant'. Ik ken daar 2 kerels aardig persoonlijk die daar LkW's en een v/d PkWs. Die ene die me niet kende had me liever meteen de toko uitgekicked, zo zag ie me na.
Toen riep die 'maat' van mij me uit 'n kantoor en of ik een bakkie koffie wilde. Die andere gast trok 180 graden bij.![]()
Tref 'm soms in de kroeg en hij is ok.
Tja...
Misschien niet in Europa maar zeer zeker wel in de USA, Azie, Afrika en het midden oosten. Europa is maar een klein autogebied. Toyota is niet voor niets straks de grootste autofabrikant. Lexus heeft in eerder genoemde werelddelen een gelijkwaardig of hoger aanzien dan de 'grote'drie uit Duitsland.Rico v Velzen schreef:Tom schreef:Dacht men 25 jaar terug ook toen de japanners hier kwamen
Oke maar dat zijn nu nog steeds geen concurrenten van de duitse premium merken. Zelfs Lexus heeft er moeilijk mee om echt met de grote jongens mee te doen.
idd. onderschat de rest v/d wereld niet. En onderschat Toyota niet.Mike schreef:Misschien niet in Europa maar zeer zeker wel in de USA, Azie, Afrika en het midden oosten. Europa is maar een klein autogebied. Toyota is niet voor niets straks de grootste autofabrikant. Lexus heeft in eerder genoemde werelddelen een gelijkwaardig of hoger aanzien dan de 'grote'drie uit Duitsland.Rico v Velzen schreef:Tom schreef:Dacht men 25 jaar terug ook toen de japanners hier kwamen
Er is geen automerk die zich dat kan veroorlovenMacboy schreef:lexus wel. en die kan het zich NIET veroorloven.
mijn punt is wel duidelijk toch?
dat je waar dan ook niet wordt geholpen is natuurlijk altijd betreurenswaardig, maar BMW heeft het niet nodig (wat het nog triester maakt) en Lexus juist wel.
Toyota is al geruime tijd de grootste fabrikant ook als het gaat om het topsegmentMike schreef: Toyota is niet voor niets straks de grootste autofabrikant. Lexus heeft in eerder genoemde werelddelen een gelijkwaardig of hoger aanzien dan de 'grote'drie uit Duitsland.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten