Dit is re(a)l(iteit)Think about it.
Als 't je raakt/aan 't denken zet, is jouw probleem toch? Als 't je niet had 'geraakt' had je dat hier niet gepost.

Cheers
Robin
Goed verhaal.Snipe schreef:Het zou best kunnen dat het met adaptief onderstel en sportbesturing weer heel anders is. Maar als ik weer eens in de buurt ben meld ik me wel even voor die uitnodiging.Robin schreef:Dat heet cognitieve dissonantie Perry. Rij eens met die van mij.![]()
Afgezien daarvan is natuurlijk de grootste belemerring in 't algemeen vaak het slijk der aarde.
En daar hou ik nu meteen over op.
Cheers
Robin
Ik ben verder niet echt het type voor "mijn auto is de beste van de hele wereld" (wat ook wonderlijk zou zijn als je een antieke Peugeot en een half-antieke BMW rijdt), dus daar zal het denk ik niet aan liggen. Een 1 M kost ongeveer hetzelfde als de test-335i die we hadden en daarvan heb ik wel het idee dat het een sprintje naar de dealer zou kunnen worden als ik er de poen voor had.
"Elektronisch sperdifferentieel, actief in de DSC OFF modus" - dat hebben ze allemaal standaard, ook de 320d EDE bijvoorbeeld.Andre schreef:Heeft de sport misschien wel een E diff???
Die wij reden had alleen een rokend binnenwieltje.
Bende dus.Tristan schreef:Heel vreemd.
En da's mooi. Want morgen kan ik de mijne ophalenThe car is a triumphant testament to BMW’s driver ethos and engineering prowess, and now stands head and shoulders above its competition, towering clearer of the pack than any other new BMW, or any other class-leading car, we can think of.
Feli, join da clab man :banging:FreudeamFahren schreef:Wat mij vanmiddag opviel toen ik de Autocar test van de F30 320d las: elke F30 heeft een olie temperatuur meter aan boord. Erg cool, want daar heb je tenminste wat aan!
Overigens is Autocar behoorlijk lyrisch over der neuer Dreier:
En da's mooi. Want morgen kan ik de mijne ophalenThe car is a triumphant testament to BMW’s driver ethos and engineering prowess, and now stands head and shoulders above its competition, towering clearer of the pack than any other new BMW, or any other class-leading car, we can think of.ZIN IN!!!
En met wat kleinere wielen krijg je vaak ook smallere banden. Dan kom je af en toe nog eens aan de grenzen van de grip. In dat opzicht is mijn 330i ook een saai ding in vergelijking met de 320d EDE op Green Energy No Grip At All And Ugly Too fietswieltjes waar ik een jaar geleden of zo een paar dagen mee gereden heb.Robin schreef:320d op 16"is prima hoekbaar weet ik.
Eensch,romo schreef:Die toerenteller is geen porem met die wijzer zo omhoog...................lijkt wel een choke stand man..........
Gebruikers op dit forum: Wimo en 5 gasten